Klacht Dynafix: Gsm verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 82237
Gebruiker
Jessicamaar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 08-10-2014 kreeg ik een mail dat mijn toestel gerepareerd was en terug gestuurd zou worden naar mij.tot op de dag van vandaag is mijn toestel nog niet terug en na een aantal keer gebeld te hebben met dynafix en post.nl wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.post.nl zegt het toestel is nog bij dynafix en dynafix zegt dat de gsm bij post.nl is.
Ik zou naar een week een mail krijgen van dynafix en ga nu de tweede week in en nog geen mail.

De oplossing

Gsm terug of een nieuwe samsung galaxy s4 en telefoonkosten wat ik gemaakt heb om naar dynafix te bellen terug .

4 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte,
    Uw toestel is inderdaad al te lang weg, deze had u inmiddels terug moeten hebben. Uw toestel blijt tijdens de retourzending verloren te zijn gegaan, excuses voor het opgelopen ongemak! Wij hebben u voorzien van een e-mail waarin wij meer informatie vragen, om deze vermissing tot een goed einde te brengen. Wij vernemen graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team
  2. Auteur
    Jessicamaar
    Datum
    Erg om te horen dat het toestel is zoek geraakt.
    Ik mag aannemen dat ik nu een nieuwe krijg en dat het hetzelfde toestel is. De kleur wat ik had was zwart.
  3. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte,
    Klopt, omdat uw toestel tijdens retourzending is zoekgeraakt en wij in deze de verzender zijn, achten wij ons verantwoordelijk om u een oplossing te bieden. Wij hebben een vervanger voor u besteld, inderdaad identiek, welke wij bij ontvangst direct aan u zullen doen toekomen.
    Indien u vragen heeft voor ons, neemt u gerust nogmaals contact met ons op!
    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team
  4. Auteur
    Jessicamaar
    Datum
    Ik heb vandaag dan eindelijk het toestel ontvangen waarvan ik vind dat het nog erg lang geduurd heeft.Aangezien het toestel op 29-10 besteld zou zijn door Dynafix.
    Ik zal zelf nooit meer iets daarheen sturen.Over de belkosten die ik gemaakt heb om er achter te komen waar mijn toestel was en later waar mijn toestel bleef heb ik geen reactie meer ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jessicamaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen