Klacht Dynafix: Gsm verdwenen

Jessicamaar

Op 08-10-2014 kreeg ik een mail dat mijn toestel gerepareerd was en terug gestuurd zou worden naar mij.tot op de dag van vandaag is mijn toestel nog niet terug en na een aantal keer gebeld te hebben met dynafix en post.nl wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.post.nl zegt het toestel is nog bij dynafix en dynafix zegt dat de gsm bij post.nl is.
Ik zou naar een week een mail krijgen van dynafix en ga nu de tweede week in en nog geen mail.

Gsm terug of een nieuwe samsung galaxy s4 en telefoonkosten wat ik gemaakt heb om naar dynafix te bellen terug .

Dynafix
    Geachte,
    Uw toestel is inderdaad al te lang weg, deze had u inmiddels terug moeten hebben. Uw toestel blijt tijdens de retourzending verloren te zijn gegaan, excuses voor het opgelopen ongemak! Wij hebben u voorzien van een e-mail waarin wij meer informatie vragen, om deze vermissing tot een goed einde te brengen. Wij vernemen graag van u.
    Dynafix WeCare Team
    Jessicamaar
    Erg om te horen dat het toestel is zoek geraakt.
    Ik mag aannemen dat ik nu een nieuwe krijg en dat het hetzelfde toestel is. De kleur wat ik had was zwart.
    Dynafix
    Geachte,
    Klopt, omdat uw toestel tijdens retourzending is zoekgeraakt en wij in deze de verzender zijn, achten wij ons verantwoordelijk om u een oplossing te bieden. Wij hebben een vervanger voor u besteld, inderdaad identiek, welke wij bij ontvangst direct aan u zullen doen toekomen.
    Indien u vragen heeft voor ons, neemt u gerust nogmaals contact met ons op!
    Dynafix WeCare Team
    Jessicamaar
    Ik heb vandaag dan eindelijk het toestel ontvangen waarvan ik vind dat het nog erg lang geduurd heeft.Aangezien het toestel op 29-10 besteld zou zijn door Dynafix.
    Ik zal zelf nooit meer iets daarheen sturen.Over de belkosten die ik gemaakt heb om er achter te komen waar mijn toestel was en later waar mijn toestel bleef heb ik geen reactie meer ontvangen.

Jessicamaar

Ook een klacht indienen over Dynafix?