Klacht Dynafix: Heb geen antwoord gehad op all mailtjes lopen via call centrum
Details
Klacht
Horloge al voor de derde keer opgestuurd en de mededeling bleutooth stond uit.Slecht mail contact soms 4 dagen wachten op antwoord en dan nog onzinnig.
Bedrijf zit in Nuth en de mails komen van Woerden.
telefoon krijg je de mededeling vermoedelijk spam
In navolging van een bericht uit onze reparatie afdeling willen wij u graag melden dat de bluetooth uit stond. Deze hebben wij aangezeet en kan zonder problemen verbinding maken met de Wearables app op de telefoon
Lul verhaal de bluetooth moet aan staan anders geen verbinding met horloge en wear,
Beter een nieuw horloge opsturen want hij komt voor de 4e keer weer terug
Gewenste oplossing
Beter een nieuw horloge opsturen want hij komt voor de 4e keer weer terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.