Klacht Dynafix: Heb geen antwoord gehad op all mailtjes lopen via call centrum

Klachtnummer
# 468293
Gebruiker
stoel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Horloge al voor de derde keer opgestuurd en de mededeling bleutooth stond uit.
Slecht mail contact soms 4 dagen wachten op antwoord en dan nog onzinnig.
Bedrijf zit in Nuth en de mails komen van Woerden.
telefoon krijg je de mededeling vermoedelijk spam
In navolging van een bericht uit onze reparatie afdeling willen wij u graag melden dat de bluetooth uit stond. Deze hebben wij aangezeet en kan zonder problemen verbinding maken met de Wearables app op de telefoon
Lul verhaal de bluetooth moet aan staan anders geen verbinding met horloge en wear,
Beter een nieuw horloge opsturen want hij komt voor de 4e keer weer terug

Gewenste oplossing

Beter een nieuw horloge opsturen want hij komt voor de 4e keer weer terug

3 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.

    Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag het iRMA-nummer of referentienummer van de betreffende reparatie.
    Dan kijken wij graag mee met uw case.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynafix
  2. Auteur
    stoel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Hiermee komen wij terug op bovengenoemde kwestie.

    Onze reparatieafdeling heeft geen klacht gecontstateerd, daar dit te maken heeft met een instelling. Om de zoom uit te zetten gaat u naar: instellingen – toegankelijkheid - verbeteringen zichtbaarheid - uitschakelen zoom.

    Ervan uitgaaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen