Klacht Dynafix: heel slechte service

Elsnieuwkoop

Ik stuurde mijn telefoon op ter raparatie naar dynafix
Na ruim 1,5 week niks gehoord te hebben heb ik zelf contact opgnomen en ik kreeg te horen dat " toevallig" die dag mijn telefoon naar DHL was opgestuurd en retour kwam.
Mijn telefoon is nooit bij mij aangekomen omdat volgens dynafix mijn adres niet klopte.
Ik heb de afgelopen week mijzelf scheel gebeld met mijn telefoon provider, dhl en dynafix.
Zowel mijn provider als DHL helpen mij zeer vriendelijk, alleen dynafix stuurt mij van het kastje naar de muur.
Nu eist dynafix mijn IRMA nummer (die ik nooit heb ontvangen) door geef, en voor die tijd weigeren ze mij te helpen.
Op e mails worden niet gereageerd en aan de telefoon wordt ik afgeblaft.
ik vindt het schandalig en krijg zo nooit meer mijn telefoon meer terug.

Ik wil mijn telefoon terug

Geachte klant,

Wij weigeren u niet te helpen zonder iRMA-nummer maar kunnen geen dossier inzien zonder. Deze heb ik ook nodig om u van dienst te zijn.
    U geeft aan het iRMA-nummer niet te hebben, in dat geval wil ik u vragen ons te voorzien van het IMEI-nummer van het toestel waar dit om gaat. Deze kan u vinden op het aankoopbewijs van het toestel of de originele doos.

Hopende van u te vernemen.

Goedendag
    Fijn dat er nu wel een reactie is.
    Het imei nummer is 358321075722965
    Hopend spoedig van u te horen.
    Dynafix
    Uw toestel ligt inmiddels klaar om via onze eigen koeriers verzonden te worden. Zou u ons aan kunnen geven op welke werkdag dit het beste uit zou komen? De levering kan plaatsvinden tussen 08;00 en 13.00 uur of tussen 13.00 en 18.00 uur.

Ik kan de volgende werkdag inplannen mits ik het voor 17.00 uur weet, bij een bericht na 17.00 uur dient er een werkdag tussen te zitten.

Als u me zou willen laten weten wanneer ik de koerier mag langs sturen regel ik dat direct voor u!

Geweldig nieuws!!
    U mag de telefoon morgen laten bezorgen tussen 08.00 en 13.00 uur.
    Heeft u mijn volledige adres??
    Groet
    Els nieuwkoop
    Dynafix
    We hebben het adres helemaal compleet! Ik ga de bezorging voor morgen in de ochtend.
    In de e-mail zal staan tussen 09.00 en 18.00 uur maar ik ga dit handmatig laten omplannen naar tussen 08.00 en 13.00 uur.