Klacht Dynafix: Het niet terug sturen van mijn defecte telefoon

Luuk Vermeulen

-- 15 augustus heb ik keurig mijn telefoon afgeleverd aan Dynafix/Dr.Mobile
Ik ben zelf ook een beetje dom gewest. Ik heb mijn SIM kaart en SD kaart in mijn Smartphone laten zitten en het hoesje van mijn smartphone ook.
-- op 22 augustus heb ik gebeld dat deze accessoires er nog in zitten. Een medewerker van Dynafix schreef het op en ging er achteraan. Ze zouden worden terug gestuurd.
-- 25 augustus Via de mail gevraag hoe het zit met het opsturen. Nog steeds niks binnen. ook geen enkele reactie meer gehad.
Ook heb ik gehoord dat ik een creditering van Samsung krijg. Maar ik heb nooit gehoord of ik mijn huidige defecte telefoon ooit nog terug krijg.
-- Her en der heb ik via Facebook contact gehad. Dynafix is er er mee bezig. Zeggen ze
-- Vandaag 31 Augustus: Je Smartphone moet handmatig gezocht worden. Oftewel hij is kwijt??

En heb mijn Smartphone nodig voor mijn opleiding. Volgende week begin ik met het 2e jaar. Dus het is wel belangrijk dat ik hem snel terugkrijg.

Ik verwacht dat mijn defecte telefoon moet worden terug gestuurd zodat ik mijn Sim en SD kaarten en hoesje heb en mijn gegevens naar mijn nieuwe telefoon kan overzetten. (creditering)

Dynafix
    Geachte klant,

Ik schrik een beetje van deze klacht daar wij momenteel nog contact hebben via Facebook, hier heb ik u het volgende aangegeven:

Ik ben nog voor je bezig, ik hou je op de hoogte!

Het toestel ligt klaar voor een creditaanvraag samen met nog een groot aantal toestellen, hierdoor kan het even duren want het toestel moet handmatig gezocht worden.

Hierop heb ik van u een duimpje omhoog gekregen waarmee ik ook verwacht had dat de uitleg helder was echter lees ik nu tot mijn schrik dat u het gevoel heeft dat uw toestel kwijt is, dit is absoluut niet het geval echter werken we met grote aantallen toestellen. Om hierin een idee te geven, wij weten de plek waarop uw toestel ligt echter liggen hier een paar honderd toestellen die ook wachten op een reactie op een creditaanvraag bij de fabrikant. Bij een goedkeuring op deze aanvraag gaat het oude toestel naar de fabrikant, deze krijgt u bij een goedkeuring dus niet retour.

Ik hoop hiermee de situatie toch iets verhelderd te hebben.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Luuk Vermeulen
    U zegt dat hij niet kwijt is. Dus u kunt de SIM kaart, SD kaart en Hoesje toch terugsturen? Die zijn toch niet nodig voor de creditnota?

Ook een klacht indienen over Dynafix?