Klacht Dynafix: Hoe moet ik op u kunnen vertrouwen met zoveel klachten en uitzending van VARA/kassa daaraan gewijd?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356759
Gebruiker
C.M.J. Laseur
Datum
2 reacties

Details

De klacht

https://nl.trustpilot.com/review/web.dynafix.como

Ik heb een Huawei Nexus 6P, die binnen de voor de VIP-garantie en service geldende termijn een accu heeft, die snel leegloopt.
Aan het toestel mankeert VERDER HELEMAAL NIETS.

De oplossing

https://nl.trustpilot.com/review/web.dynafix.com

Bevestigen vooraf, dat mijn Huawei Nexus 6P onder VIPgarantie, dus kosteloos wordt opgehaald op mijn huisadres, kosteloos wordt gerepareerd en binnen 3 dagen kosteloos weer bij mij thuis wordt teruggebracht.

2 reacties

  1. Auteur
    C.M.J. Laseur
    Datum
    Hierom wil ik dus de gevraagde bevestiging vooraf.

    Dynafix heeft namelijk nu niet écht een goede reputatie:

    https://bnnvara.nl/media/399474
  2. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Laseur,

    Op voorhand bevestigen we niet of een reparatie wel of niet binnen de garantie valt. De monteur dient dit vast te stellen of er nog garantie is en of er eventueel gebreken zijn die niet door voorwaarden van de fabrikant gedekt worden.

    Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare-team.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.M.J. Laseur
Datum
Uiteindelijke oplossing
De monteur kán niet eens zien of er nog steeds sprake is van garantie, bleek uit een mij eerder gezonden bericht door hetzelfde reparatiebedrijf. Niets dan tegenstrijdigheid in hun berichtgeving is aan de orde van de dag. Ex-werknemers verklaren in de uitzending van VARA/KASSA, dat het bewust beleid is om de klant op onnodige disproportioneel hoge kosten te jagen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen