Klacht Dynafix: Incompleet in elkaar gezet

Sony

Na een reparatie heb ik de telefoon terug gekregen. Functioneerde prima. Ik kreeg na een half jaar te maken met een nieuw probleem / mankement. Weer opgestuurd toen kreeg ik te horen dat ik de telefoon al had open gemaakt, verzegeling had verbroken. Er misten namelijk 4 schroefjes. Verder zou er een onderdeel missen.
Zelf heb ik de telefoon nooit open gemaakt, dnafix heeft hem dus niet volledig in elkaar gezet en nu moet ik er voor betalen? Erg raar.
Eerder is het bedrijf ook een andere telefoon van mij kwijtgeraakt. Zoals je begrijpt ben ik boos en vind ik het een erg onvriendelijk. Naar mijn idee maken ze misbruik van de machtspositie die ze hebben.
De enige manier om de telefoon te laten repareren is via dnafix maar die voert geen reparatie uit doordat zij zien dat er aan derden is gewerkt.

Graag kosteloos laten repareren en een vergoeding voor de gemaakte kosten zoals bijvoorbeeld belkosten naar dnafix.

Dynafix
    Geachte heer,

Wij hebben uw case doorgenomen en vinden het erg jammer te vernemen dat u ontevreden bent over de gestelde prijsopgave.
    Uw eerste reparatie is niet uitgevoerd door Dynafix zelf maar door een externe servicepartner daar wij in April nog geen licentie hadden om Sony te herstellen. De toenmalige servicepartner had deze licentie wel waardoor wij uit moeten gaan van de expertise van deze partner, zij zullen geen incompleet toestel retourneren na service bij hun dienst.

in de tussenliggende periode kan uiteraard veel gebeurt zijn, dit is voor ons niet te achterhalen, hierdoor stelt Sony dat wij uit dienen te gaan van de staat waarin een toestel binnenkomt. Wanneer wij een toestel openmaken voor onderzoek en hierin misschien onderdeeltjes en schroefjes zijn wij verplicht het toestel buiten garantie verder te behandelen, in dit geval betekend dit zelfs dat wij geen reparatie meer mogen/kunnen uitvoeren op het toestel.

Daar wij handelen conform de garantievoorwaarden van Sony kunnen wij de prijsopgave niet veranderen en zullen wij deze zoals hij is handhaven.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?