Opgelost door Dynafix: Iphone x is spoorloos verdwenen, Dynafix en Apple kunnen beide geen informatie geven.

sad Opgelost
Joyceh

Aantal weken geleden werkte mijn iPhone X niet meer. Ritel Hellevoetsluis (telefoon winkel) heeft toen mijn telefoon naar Dynafix verstuurd voor reparatie. Helaas had mijn telefoon een hardware fout. Van Apple heb ik op dat moment een nieuw toestel gekregen omdat ik nog garantie had.

Bij aankomst in de winkel bleek dat het nieuwe toestel niet naar behoren werkte. In het scherm zat namelijk een groene streep. De winkel (Ritel, Hellevoetsluis) heeft toen mijn toestel opnieuw verstuurd naar Dynafix. Momenteel zijn we 3 weken verder en kunnen Apple en Dynafix mij nergens van op de hoogte brengen. Ik weet niet eens waar mij toestel is. De winkel heeft meerdere keren contact gehad met Apple en Dynafix en zij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Beide bedrijven geven bij elk telefoontje aan dat we contact op moeten nemen met de ander. Na zelf contact te hebben gehad met beide bedrijven, verteld Apple dat de reparatie van het toestel is geannuleerd door Dynafix. Dynafix weet hier vervolgens niets vanaf.
Graag hoop ik via deze weg een oplossing te vinden voor mijn probleem.

Zorgen dat mijn telefoon in goede staat bij mij terug komt.
Vanmiddag mail gehad dat er een nieuw toestel toegestuurd wordt. Er is nog onduidelijkheid wanneer dit gaat gebeuren..

Ook een klacht indienen over Dynafix?