Opgelost door Dynafix: Komt afspraak niet na

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461999
Gebruiker
Eyi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

This is the second time i am sending a complaint about your service because you did not respond the first time. My complaint is about repair iRMADRSA16635990. You picked up the phone on 30 june. I paid on 2 july. And now on 8 july i still did not receive my phone. This is not acceptable because samsung claims it takes only 3 days before my phone is back. I will go on 12 july on a long vacation. So i demand that i receive my phone before then. And it would be kind if you react this time.

ik heb mijn toestel via samsung tegen betaling laten repareren. Blijkbaar besteden die dat uit aan dynafix. Samsung claimt dat telefoon binnen 3 dagen terug is. Telefoon is op 30 juni opgehaald en nu op 8 juli nog niet terug. Ook op klachten wordt er niet gereageerd. Ik ga op 12 juli met vakantie en had gedacht dat ik mijn telefoon al lang terug zou ontvangen

De oplossing

voor 12 juli telefoon ontvangen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eyi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben alsnog op tijd gerepareerd en opgestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen