Klacht Dynafix: Krijg geld niet gestort

Klachtnummer
# 531437
Gebruiker
Suzanne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn iPhone 6 is in november 2019 opgestuurd en ontvangen door Redeem. Vele mailtjes gestuurd met af en toe een reactie van een Stephan. Ik zou 68 euro hiervoor krijgen maar dit is nogsteeds niet ontvangen en ik krijg ook geen reactie meer.

De oplossing

68 euro overmaken

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Wat vervelend om te vernemen dat u het geld nog niet heeft ontvangen.

    Wij kunnen u enkel adviseren een bericht te sturen naar het desbetreffende e-mailadres. Het e-mailadres is RedeemNL@Dynafix.com.
    Indien u toch nog vragen of opmerkingen heeft vernemen wij dit graag van u.
    Alsnog onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynafix
  2. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Goedemiddag,
    Er zijn al heel veel mailtjes die kant op gegaan zonder reactie of oplossing. Op 24-03-2021 is er nog een mail gestuurd vanuit mij.

    Groet suzanne

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen