Klacht Dynafix: Met mijn rug tegen de muur

# 192604
Bart

Uw toestel, aangemeld ter reparatie onder onze referentie iRMADRSA14223535 met serienummer ONDERDEEL, is inmiddels geïnspecteerd door onze technici en wij hebben geconstateerd dat de benodigde reparatie buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt.

Via onderstaande link kunt u ervoor kiezen welk vervolgtraject gestart mag worden en kunt u direct online de betaalmogelijkheid accepteren.

1. Ongerepareerd retour. Kosten: € 59.29
2. Afstand doen van het toestel. Geen kosten.

Wat dachten jullie hiervan? Jullie sturen mijn LED hoesje van €45,- terug ZONDER EXTRA KOSTEN! zodat ik het weer op kan nemen met phonemarket.nl want ik heb er niks mee gedaan, de LED lampjes brande gewoon niet meer zonder dat ik er iets aan kan doen en het is ook binnen de garantieperiode gebeurd.

Stuur gratis mijn hoesje terug, of beter, repareer hem eerst want dit slaat alles!

Geachte heer,

Wij kunnen de garantie van een accessoire niet bepalen en hebben hiervoor een aankoopbewijs nodig. Wij willen u dan ook verzoeken het aankoopbewijs van de cover onder vermelding van het gehele iRMA-nummer te sturen naar prijsopgave@dynafix.com zodat wij alsnog over kunnen gaan naar een herstelling onder garantie.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Beste Dynafix WeCare Team,

Ik heb een reactie gestuurd en het aankoopbewijs zodat jullie alsnog over kunnen gaan naar een herstelling onder garantie.

Bart Mergler
    Geachte klant,

Hartelijk dank voor het toesturen van het aankoopbewijs.

De prijsopgave is geannuleerd.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Beste Dynafix WeCare Team,

De prijsopgave is geannuleerd en ik heb mijn aankoopbewijs toegestuurd maar ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail aders wanneer ik mijn hoesje terug kan verwachten!?
    Geachte klant,

We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend hoesje kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat een hoesje niet in geen geval repareerbaar is. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent de case en wordt u uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten.

Bart
    Beste Dynafix, Ik ben ongeveer anderhalve week geleden gebeld door iemand met de mededeling dat er een nieuw hoesje opgestuurd zou worden, maar ik heb tot op heden niks ontvangen?

Is het mogelijk dat u een indicatie geeft wanneer ik het nieuwe hoes kan verwachten?
    Geachte klant,

Ik ga er vanuit dat u gebeld bent door Samsung daar wij nog geen vervangend hoesje hebben ontvangen en daardoor ook nog niet uitgestuurd hebben. Helaas heb ik ook geen inzicht op wanneer we deze wel ontvangen daar dit vanuit de fabrikant aan ons verzonden wordt.

Op uw website staat:
    Wij begrijpen natuurlijk enorm goed dat u uw defect toestel zo snel mogelijk hersteld terug wilt hebben. Daarom hebben wij onze logistieke en reparatieprocessen volledig afgestemd op kwaliteit en korte doorlooptijden. Wij hanteren het “dezelfde dag – volgende week”-principe. Ongeacht waar in de Benelux opgehaald of afgeleverd wordt.

Ik wacht nu al langer dan 6 weken, komt dat hoesje ooit? of krijg ik mijn geld terug?

Geachte klant,

Zoals in eerder bericht ook terug te lezen is zouden wij u aanraden dit op te nemen met de fabrikant, wat zij niet leveren kunnen wij helaas niet uitsturen.

Bart
    Is dit niet typisch een gevalletje "van het kastje naar de muur sturen"?

Ik snap niet dat ik een artikel koop wat kapot is binnen de garantie periode zo veel hoofdpijn moet opleveren.

Jullie hebben als bedrijf weet ik het hoeveel awards gewonnen, maar klantenservice is niet jullie sterkste kant.
    Dit blijkt uit de aflevering van Radar en nu ook weer uit mijn klacht, maar is goed!

Hoe kom ik in contact met samsung? wat moet ik ze vragen? wat is hun nummer? welk referentie nummer?
    Geachte klant,

Wij zijn de reparateur, de fabrikant is de leverancier. Zoals gezegd, wat wij niet binnenkrijgen kunnen we niet versturen.

Samsung is bereikbaar via telefoonnummer : 0900-7267864
    Wat zij van u nodig hebben weet ik niet helaas.

Op jullie website staat:
    Met unieke totaalconcepten regelen wij de complete aftersales services voor zakelijke klanten. Van reparatie tot logistieke diensten en van klantcontact tot professionele aanmeldsystemen. Voor fabrikant, operator, retailer, distributeur of lokaal servicepunt.

Als ik mijn artikel had gekocht in een winkel, dan hadden ze echt service geleverd. Dit is alles behalve service!

Maar ik heb gebeld en het hoesje wordt opgestuurd, dit hadden jullie ook kunnen doen!

Ook een klacht indienen over Dynafix?