Opgelost door Dynafix: Mobiel zoek !!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151169
Gebruiker
Michel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 30-12-2015 mijn samsung s6 edge plus van 1 mnd oud
Ter reparatie aangeboden
Omdat het scherm krasjes en witte plekjes kreeg door gebruik van het hoesje van samsung dit is bekend bij samsung wordt kostenloos gerepareerd
Dus 31-12-2015 werdt mijn toestel netjes thuis opgehaald
En zou ong 3 tot 7 dgn duren
Na twee weken heb ik zelf contact moeten zoeken omdat ik nog geen bericht had ontvangen.
Ik kreeg te horen dat mijn toestel bij het reparatie centrum zoek was,
Oke kan gebeuren denk ik dan
Maar tot op heden en vier weken verder
Nog steeds niks wijzer en nog steeds zoek
Ikzelf ben degene die contact moet zoeken omdat ik van hun zijde uit niks hoor
Als ik dan bel zeggen ze mij we zijn er mee bezig we laten u het weten
Maar ik ben degene die altijd zelf moet terugbellen
Als ik dat bij mijn eigen klanten zou doen dan weet ik een ding
Ik hou geen klanten over !!!
Na vier weken begint het geduld wel erg op te raken
Hoop op een spoedige afhandeling

De oplossing

Vervanging van toestel/en compensatie gemaakte belkosten
Deze is nog geen mnd oud

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,
    Toevallig ben ik zojuist met mijn collega bezig geweest voor uw case, ze heeft u zojuist gebeld om de kleur en het aantal GB op te vragen en op basis hiervan hebben wij een vervanger besteld.

    Wij hopen hiermee uw klacht naar behoren opgelost te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    Michel
    Datum
    Er is uiteindelijk toch een goede afloop op dit verhaal gekomen
    Alleen jammer dat de communicatie van dynafix erg te wensen overlaat

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen