Klacht Dynafix: Na reparatie laat het scherm los van de behuizing

BerryG

Mijn telefoon is onder garantie gerepareerd in opdracht van Sony. Het toestel werd heet. Conclusie Dynafix: batterij kapot.
Deze is gerapareerd. Alleen na een week begon het het scherm los te laten van de behuizing. Ik probeer hier nu al meer dan een week via email om het toestel gerepareerd te krijgen. Met geen bevredigend resultaat. Elke keer word er om foto's gevraagd. Deze nu (jacht waar) 6x verstuurt.
Waarom word mijn toestel niet opgehaald en gerepareerd.

Toestel ophalen en repareren.
Heb hier al contact over gehad met Sony Benelux en zij vinden het raar dat er zo met hun klant omgegaan word.

Bijlagen

Geen reaktie ontvangen nog
    BerryG
    Via mail is er gereageert dat ik het toestel op kan sturen.
    Ik ben benieuwd hoe het verloop gaat zijn.
    BerryG
    Toestel verstuurd en ik heb mail ontvangen dat ze hem ontvangen hebben
    Dynafix
    Geachte heer, mevrouw Gorter,

Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Onze excuses hiervoor. Uw toestel wordt momenteel verzendklaar gemaakt voor teruglevering. Wij gaan ervan uit dat de toestelklachten verholpen zijn met deze reparatie.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijk groet,

Team WeCare Dynafix

BerryG
Zojuist (18 april om 16:15 uur) toestel terug ontvangen. Toestel uit de verpakking gehaald maar het probleem, scherm los van de behuizing, is er nog. Hoe is dit mogelijk. Ben mijn toestel ruim 2 weken kwijt en krijg hem retour zonder reparatie? Er zit zelfs een service bon bij waarom staat dat het toestel is is gerepareerd middels een vervangen onderdeel en onderworpen is aan een algehele test? Dynafix... Wat nu?

Ook een klacht indienen over Dynafix?