Opgelost door Dynafix: Na software update blijft telfoon rebooten. Dynafix zegt nu dat de telefoon beschadigd is en niet onder garantie valt?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 67192
Gebruiker
Stijnlowet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na de laatste software update van HTC one, blijft mijn telefoon rebooten.
De HTC bij T-mobile ter reparatie aangeboden onder garantie. Dynafix zegt nu dat de htc een defect heeft door vallen/stoten/klemmen. ? Ze hebben er een foto bijgedaan waar er aan de usb connectie een klein stukje metaal ontbreekt, ik had dit niet gezien, t mobile niet toen ik de telefoon ter reparatie aanbood en heb bij aanschaf ook een casemate en een schermprotectie gebruikt...Er is ook geen probleem met laden of verbinden met de computer. Dit klein stukje metaal dat ontbreekt kan gewoon bij gebruik van het in en uit halen van de usb ontstaan zijn en heeft geen relatie met het probleem van opnieuw opstarten.
Ze weigeren nu dus mijn telefoon terug naar de originele software staat te brengen voor de update...

Bedankt voor de hulp in deze,
Stijn

De oplossing

dat mijn HTC ONE terug normaal opstart zoals hij deed na de software update

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte Stijn Lowet,Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u nu een prijsopgave krijgt terwijl u slechts problemen met de software ondervond.Om u een oplossing te bieden hebben wij navraag gedaan bij onze HTC Productspecialisten. Zij zullen de prijsopgave laten vervallen en hun best doen dit softwarematig voor u op te lossen, echter mocht dit niet lukken zal er opnieuw een prijsopgave opgemaakt worden en zult u deze opnieuw toegezonden krijgen.Vooralsnog mag u de prijsopgave dus beschouwen als neit verzonden en zullen onze monteurs hun uiterste best doen uw probleem softwarematig op te lossen.Wij hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost te hebben.Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    Stijnlowet
    Datum
    Ok, bedankt. Ik hoop dat ik niet te lang moet wachten op de afhandeling. Groeten, Stijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stijnlowet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen