Opgelost door Dynafix: Onbeschadigd toestel komt beschadigd aan bij Dynafix

PabloCruz

Afgelopen woensdag middag om 16.15u heb ik mijn defecte iPhone 8 Plus aangeboden aan uw transporteur ivm een doorlopend probleem mbt het spraak en het horen aan de andere kant van de lijn.

Ik heb mijn telefoon aangeboden in een doosje volledig demp dicht verpakt, echter, paste mijn met zorg ingepakte iPhone niet in de transport case van de transporteur. De IPhone is vervolgens uit mijn aangeboden doosje gehaald en met bubbelplastic in de daarvoor bestemde transporteur case gedaan.

Vervolgens heb ik de dag erop van uw afdeling reparatie een prijsopgave gekregen omdat de reparatie niet onder garantie zou vallen. Ik begreep dit niet want het toestel is ongeveer 1 jaar oud, en zag toen tot mijn ontsteltenis dat het scherm zwaar beschadigd was. Op de door u gestuurde foto herken ik mijn eigen iPhone niet eens… Want als het goed is kan u geen enkele kras terugvinden op de rest van het scherm omdat daar een beschermfolie op heeft gezeten voordat ik deze naar uw afdeling verstuurde.

Met ENORME frustratie wil ik u op het hart drukken dat ik mijn iPhone onbeschadigd heb aangeboden. De IPhone was in absolute nieuwstaat en zonder krassen of scheuren in het scherm. Het enige probleem was het spraak en ontvangst dat de mensen waar ik mee belde mij enorm slecht konden horen.

Ik heb op donderdag 21 januari direct hierover telefonisch contact gehad met uw reparatie afdeling met de vraag en een toelichting over deze situatie. Mij werd door een zeer vriendelijke en begripvolle dame verzocht om een mail te sturen naar het mailadres questions.nl. Dat heb ik dus ook gedaan.

Vandaag, vrijdagmiddag 22 januari, krijg ik vervolgens een mail van uw rep afdeling met vragen over foto’s en bewijs dat de iPhone onbeschadigd aangeboden is. Nee, dat heb ik niet, en stel aan u de vraag, heeft u het bewijs dat de kapotte iPhone middels foto’s met sluitend bewijs is ontvangen? Ik immers alleen 1 foto ontvangen van een Iphone die zwaar beschadigd is, maar niet de concrete handeling van het uitpakken van de transporteur case. Ik ga er voor het gemak vanuit dat u deze ook niet heeft.

Ik verzoek u nogmaals vriendelijk, doch dringend, om de iPhone alsnog kosteloos onder garantie te repareren aan het NIET door mij beschadigde scherm, en de oorspronkelijke reparatie mbt spraak en horen ook te verhelpen.

Door transporteur zelf beschadigde beeldscherm van de iPhone repareren en de oorspronkelijk gemelde storing ook verhelpen

Dynafix
    Geachte klant,

Wij betreuren dat u een vervelende ervaring met ons hebt gehad! Onze excuses voor de ontstane situatie.
    Uw klacht is momenteel in behandeling bij www.klacht.nl. Wij hebben intern navraag uitstaan en komen hier zo spoedig mogelijk op terug. De reactie zullen wij u geven op www.klacht.nl.
    Wij willen u vriendelijk verzoeken een en dezelfde klachten via een platform te laten verlopen, zodat dit overzichtelijk blijft. De melding op Klachtenkompas zullen wij om deze reden sluiten.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix

PabloCruz
Uiteindelijk netjes een SWAP (nieuw toestel) ontvangen onder garantie. Dank Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?