Klacht Dynafix: Onder garantie proberen uit te komen
Details
Klacht
Nadat ik mijn (onbeschadigde) mobiel (Galaxy S4) op 8 november had opgestuurd, omdat het toestel niet meer aan ging, krijg ik tot mijn verbazing een mail van Dynafix dat mijn mobiel niet onder de garantie valt. Het zou gaan om valschade. Echter heeft mijn mobiel nooit enige schade gehad. Bij deze mail zaten 2 foto's van de mobiel waarbij aangetoond zou worden dat er sprake was van schade (kapotte bovenkant). De getoonde mobiel is echter niet mijn mobiel. Reparatiekosten: €442,68.Hier ben ik uiteraard niet mee akkoord gegaan en een mail gestuurd dat het niet mijn mobiel kon zijn. Als reactie hierop krijg ik een mail met daarin de tekst: "Wij zien in ons systeem dat er een haarscheur zat in het midden van de LCD." Het moet niet gekker worden! Er heeft zelfs geen krasje op mijn mobiel gezeten!
Dynafix probeert hier onder de garantie uit te komen met verschillende niet consistente argumenten.
Gewenste oplossing
Graag ontvang ik een (nog onder de garantie) gerepareerd toestel. Daarnaast is een lijkt het mij logisch dat Dynafix haar excuses aanbiedt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.