Klacht Dynafix: Onder reparatie proberen uit te komen door schade koerier.

Ed

Van de wijze waarop HTC (Dynafix) momenteel mijn reparatieverzoek probeert af te handelen lusten de honden geen brood.
Zij durven stellig te beweren dat aangezien het glas bij aankomst gebarsten was zij niet hoeven over te gaan tot reparatie. Het glas was echter voorafgaand aan de verzending helemaal in orde. Bij het versturen heeft de koerier echter de telefoon waar ik bij was laten vallen (mijn collega was hier getuige van) alleen hebben we op dat moment de telefoon niet gecontroleerd. De telefoon werd ook gewoon in slecht een bubbeltjesenveloppe gestopt.
De koerier zegt nu dit zich niet meer te kunnen herinneren / ontkent het (daar is Dynafix onduidelijk over) en zo drijven ze het nu op de spits. Ze willen het probleem niet oplossen. Dit ondanks dat ik kan aantonen dat het wel degelijk is gebeurd. Hier reageren ze echter niet op.
Ik heb daadwerkelijk nog nooit zo'n onbeschofte manier van dienstverlening meegemaakt. Ze proberen willens en wetens onder de reparatie uit te komen.

De verantwoordelijkheid dient genomen te worden, excuses te worden aangeboden voor de gebrekkige en bovenal vage manier van communiceren en het product dient onder garantie te worden gerepareerd.

Dynafix
    Geachte,
    Dat u het ervaart als het niet willen repareren vinden wij erg jammer om te horen, want daar zijn wij als reparatiebedrijf juist voor!
    We willen uw klacht graag in behandeling nemen, maar hebben spijtig genoeg niet de benodigde gegevens om uw reparatie erbij te nemen. Wij verzoeken u vriendelijk deze alsnog bij uw klacht te vermelden, zodat wij samen met u op zoek kunnen naar een oplossing.
    Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team
    iRMAHTCC12219988
    Fix it aub, dit spelletje heeft nu veel te lang geduurd en de grens is bij mij echt bereikt.
    Dynafix
    Geachte,
    De koerier geeft inderdaad nog altijd aan dat hij het zich zou kunnen herinneren indien er iets was voorgevallen. Echter, wij als reparatiebedrijf hebben de schadefoto's beoordeeld evenals de details van de reparatie, wij vinden dat er redelijkerwijs aan getwijfeld kan worden dat de schade bestond voor verzending. Wij geven u het voordeel van deze twijfel en willen uw toestel dan ook graag komen afhalen en alsnog voor u herstellen op kosten van Dynafix.
    Wij hopen u hiermede tegemoet te komen!
    Dynafix WeCare Team
    Ed
    Het probleem is nog steeds niet opgelost. De telefoon ligt nog steeds bij jullie (Dynafix/Dynalogic) en zonder verdere communicatie heb ik in de tussentijd alleen maar standaard mailtjes gekregen waarin wordt verzocht een aflever afspraak te maken. Na herhaaldelijk gevraagd te hebben of het toestel dan ook gerepareerd is antwoord er uiteindelijk iemand dat het toestel eerst stuk terug bezorgd moet worden waarna hij weer teruggestuurd moet worden alvorens ze hem opnieuw in behandeling kunnen neme

Ed

Ook een klacht indienen over Dynafix?