Klacht Dynafix: Onherstelbaar kapot?

Tim

Ik heb mijn iphone 6 opgestuurd naar dynafix voor reperatie. Deze ging niet meer aan. Ik kreeg later een mail terug dat de telefoon onherstelbaar kapot was, maar er werd wel een foto van mijn iphone meegestuurd die aanstond! Wat erg raar is als die onherstelbaar kapot zou zijn.. Er zou vocht in aangetroffen zijn en daardoor buiten de geratie vallen.

Ook heb ik meerdere e-mails verstuurd en kreeg altijd dezelfde mails terug of ze leken erg op elkaar zonder dat deze in gingen op mijn vragen.

Dan probeer je het bellend maar nee altijd een wachtrij..

Ik vraag me nu wel sterk af of mijn telefoon wel onherstelbaar kapot is.

Duidelijkheid en bereikbaarheid op mijn vragen, ook wil ik weten waarom mijn telefoon ongerstelbaar kapot is verklaart maar ik een foto ontvang van mijn iphone die aanstaat.

Dynafix
    Geachte klant,

Wij begrijpen uw verwarring betreffende de foto en de conclusie van de monteur echter houdt onherstelbaar niet altijd in dat het toestel ook niets meet doet, dit houdt enkel in dat de defecten niet te repareren zijn.
    In dit geval is er vocht in het toestel gevonden, dit maar repareren van uw toestel niet mogelijk daar in dat geval alle componenten vervangen zouden moeten worden. Dit zou de nieuwprijs van het toestel ver overschrijden.

In een geval als deze biedt Apple u een vervangend toestel aan voor een lagere prijs dan het toestel momenteel nieuw in de winkel zou kosten, dit is de optie welke Apple u bied wanneer uw eigen toestel onherstelbaar is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    Tim
    Maar als er meerdere onderdelen kapot zijn en dus volgens jullie "onherstelbaar kapot". Waarom krijg ik dan een foto dat mijn telefoon aanstaat. Want als die aanstaat doet die het en is het probleem dus verholpen, aangezien ik mijn telefoon opstuurde ondat die niet meer aanging. Jullie kunnen nu niet hetfunctioneren van mijn telefoon onderzoeken. Ik vind dit een rare conclusie die jullie trekken dat die onherstelbaar kapot is. Het komt niet overeen met de informatie die jullie mij geven.

Dynafix
    Geachte klant,

Dat het toestel nu aan gaat wil niet zeggen dat deze blijft functioneren. Door het vocht in uw toestel is de werking niet gegarandeerd.
    Het toestel zou 2 dagen kunnen werken, 2 weken maar zou ook alweer binnen een uur uit kunnen vallen en niet meer aan gaan.
    Dat het toestel nu aan gaat lost de oorzaak van de klacht natuurlijk niet op. Wanneer u ervoor kiest om het toestel onhersteld retour te ontvangen kunnen wij ook geen enkele indicatie geven op hoe lang het toestel blijft werken.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team