Klacht Dynafix: onprofecioneel

# 199161
Joy23

Ik heb mijn telefoon gebracht met 2 duidelijke klachten en tevens de naam van de AppleCare Senior Advisor die goedkeuring voor beide reparatie gaf.
een van de reparatie was de batterij vervangen, dit is gewoon niet gebeurd terwijl er goedkeuring voor was van Apple
Ik heb hierover telefonisch en email contact gehad, en ben uiterst onvriendelijk behandeld!
Zo amateuristische bedoeling heb ik nog nooit mee gemaakt
Zeker als je voor een tweede keer terug moet
Dus dan weer de telefoon weer kwijt ben
En toen ik om een wachtafspraak vroeg werd dit afgewimpeld

heel simpel een wachtafspraak maken en de volgende keer opletten dat alle reparaties ook daadwerkelijk worden uitgevoerd

Dynafix
    Geachte klant,

Wij vinden het jammer te vernemen dat het proces niet naar wens verlopen is.

U heeft uw toestel inderdaad met duidelijke klachten ingezonden echter is er geen defect gevonden aan de accu en wanneer dat het geval is mogen wij deze niet vervangen.
    Wanneer er nog problemen zijn mag het toestel uiteraard nogmaals terugkomen zodat we deze opnieuw kunnen testen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    Joy23

Er is een actie op het serienummer waaronder die van mij ook valt om de accu te vervangen, dit heb ik zelfs aangegeven bij jullie met een naam van betreffende man van Apple erbij !
    Helaas moet er dus geconstateerd worden dat jullie helemaal niet op de hoogte zijn van deze zaken.
    Waarom voeren jullie reparaties uit als jullie niet weten wat er allemaal speelt, dit lijk mij erg ongewoon.
    De klant is hier dus de gedupeerde derde.
    2 maal de telefoon kwijt zijn kan zich tegenwoordig niemand meer permitteren
    En als er 3 keer netjes gevraagd word om een wacht afspraak wordt daar niks zinnigs mee gedaan.
    Ik hoop dat jullie hier iets positief mee doen en niet zo lichtzinnig mee omgaan zoals jullie de afgelopen keren hebben gedaan.
    Mijn telefoon is inmiddels al bij Apple!!
    Dynafix
    Geachte klant,
    Wij zijn op de hoogte van deze accu vervang-actie van Apple echter zijn wij verplicht om de accu te testen en de klachten ermee te constateren voor wij de accu mogen vervangen, ook wanneer het serienummer voldoet.

Dit is natuurlijk heel vervelend voor u echter zijn dit de regels welke wij dienen op te volgen vanuit de fabrikant.

Onze excuses voor het ongemak.

Dynafix WeCare Team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?