Klacht Dynafix: oplichting, laten alle garantie problemen vallen onder 1 of andere beschadeging

S.B. van den Broek

Telefoon opgestuurd omdat het display niks meer deed.
Ze vroegen van Samsung nog "heeft hij geen schade", en dat had hij ook niet 100% zeker !!!
Kreeg ik mail terug dat het geen garantie was omdat er een breuk in zou zitten, met foto`s van een telefoon met een hele grote barst, met het verhaal dat het daarom geen garantie was.
Belachelijk, weet zeker dat er zo`n barst niet in zat anders had ik nier eens de moeite genomen om hem op testuren.
Telefoon heeft helemaal geen beschadiging of val schade, heeft ALTIJD in een bescherm hoesje van Spigen gezeten....
Gebruiken waarschijnlijk altijd zelfde excuus om onder de garantie uit te komen.
Moest telefoon wel laten repareren, kan niet zonder op mijn werk !!!

Als nog garantie, telefoon was zeker niet beschadigd toen hij mijn huis verliet.

Dynafix
    Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht.
    Uw toestel is aangemeld ter reparatie met de volgende klachtomschrijving: Toestel schakelt niet in: Scherm blijft op zwart. Lampjes van functie toetsen gaan af en toe wel aan. en volume knopjes maken ook geluid|Continue. Tijdens de controle is gebleken dat uw toestel fysieke schade heeft in de vorm van een gebroken display. Deze vorm van schade valt niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant waardoor wij geen kosteloze reparatie kunnen uitvoeren. Met deze reden heeft de monteur een prijsopgave opgemaakt. Daar deze schade overeen komt met de opgegeven klachtomschrijving werd de prijsopgave terecht opgemaakt. Wanneer er een breuk ontstaan in een AMOLED scherm zal deze geen beeld meer geven. Wanneer u het niet eens bent met de garantievoorwaarden, dan kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de fabrikant.

Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?