Opgelost door Dynafix: persoonlijke benadering werkt uitstekend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123435
Gebruiker
Toos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb het toestel persoonlijk afgeleverd bij Dynafix Repair. De volgende dag ontving ik al de offerte via de mail. Deze doorgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij waarvan ik 10 dagen later groen licht kreeg. Aansluitend Dynafix via de link in hun offerte opdracht tot herstel gegeven. 2 dagen later een telefoontje van Dynafix dat het toestel is gerepareerd en kan worden opgehaald.
Voor mij een topservice dus!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynafix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Toos
    Datum
    Betrof geen klacht maar een bedankje, verwacht dus geen voorstel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynafix?