Opgelost door Dynafix: reparatie buiten cover ..

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185560
Gebruiker
stefan B
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik had mijn buiten cover die open stond .
deze is gemaakt maar is mijn beeldscherm ook vervangen.
de telefoon die ik opstuurde had een hard plastic glas erin zitten , de samsung xcover.
deze telefoon staat er om bekend dat deze onbreekbaar is .
nu laat ik mijn telefoon van 30cm op de grond vallen .
ligt mijn scherm in diggelen .
voor de reparatie heb ik hem zelf ooit uit mijn zak laten vallen met het fietsen en toen had hij wat krasjes op het scherm .
dit vind ik onacceptabel nog €35 af moeten rekenen voor een telefoon die 3 weken weg is en dan binnen 2 dagen kapot is . ze hadden van het beeld af moeten blijven .
ik heb niet om een scherm reparatie gevraagd en al helemaal niet als er een verkeerd scherm in word gezet .

De oplossing

kosteloos het scherm erin wat erin hoort
als dat niet mogelijk is wil ik een ander mobiel.

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

    Hopende van u te vernemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    stefan B
    Datum
    heb telefonische contact gehad en er is erkent dat dit niet in goede orde is gegaan en word mij keurig aangeboden om het toestel naar goede orde te herstellen kosteloos .morgen wordt mijn telefoon opgehaald vervelend dat het dan zo lang geduurt heeft de totaale reparatie .. wel keurig afgehandeld. hopelijk na deze reparatie dat alles weer goed is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stefan B
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen