Klacht Dynafix: reparatie duurt lang

jona

4 weken terug is mijn laptop bij mij opgehaald voor reparatie bij dynafix. Ideaal dat ze de service hebben dat ze hem komen halen en brengen en je tussendoor up to date houden door je te mailen. helaas is het onderdeel wat nodig is voor mijn laptop al 3 weken besteld. dit duurt mij erg lang aangezien er in het keuze menu aan de telefoon word gezegd dat normale reparatietijd 5-10 werkdagen is. Ik heb dus ook al gebeld maar niemand die mij meer informatie kon geven hoelang het nog zou duren voordat ik mijn laptop terug krijg. ik mis hem wel omdat ik student ben en hem nodig heb voor school.

snelle reparatie zodat ik hem weer kan gebruiken.

Dynafix
    Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffendeu reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynafix WeCare Team.
    jona
    Geachte Heer/Mevrouw,

Allereerst bedankt voor de reactie. Het iRMA nummer is: iRMA14000127
    Referentie: G8B1MW0056
    Ik hoop dat u genoeg informatie hebt om de klacht op korte termijn op te lossen.

Met vriendelijke Groet,
    Dynafix
    Geachte klant,

We zien dat uw notebook inmiddels hersteld is en dat deze morgen geleverd gaat worden.

Mochten er nog vragen zijn die wij voor u kunnen beantwoorden vernemen wij dit uiteraard graag.

Dynafix WeCare Team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?