Klacht Dynafix: Reparatie Mobiel

# 520372
PastaEgel#300

Ik heb mijn telefoon ter reparatie ingeleverd bij Dynafix van Samsung. Op de website staat aangegeven dat afhandelingen 3 werkdagen in beslag nemen. 19 Januari is mijn telefoon opgehaald. 21 Januari kreeg ik de melding dat ik 279 euro diende te betalen voor reparatie of dat ik mijn telefoon terug wil. Ik heb gekozen om te betalen. Dit heb ik in 21 Januari gedaan. Later op de dag van 21 Januari kreeg ik vervolgens de mail dat mijn onderdeel er niet is en dat zij deze besteld hebben. Ze kunnen verder zodra ze dat onderdeel binnen hebben. Omdat ik niet verwacht dat de 3 werkdagen gehaald zouden worden heb ik Dynafix gebeld. Daar werd erg chagerijnig mij verteld dat de 3 werkdagen alleen voor reparaties geldt die onder de garantie vallen. Voor mij geldt 5 tot 10 werkdagen. Hier kon ik destijds mee leven. Over de levering van mijn onderdeel kon ze niks zeggen.
Na 2 weken te hebben gewacht op bericht en niks te hebben ontvangen heb ik zelf maar naar Samsung service desk gebeld. Hier heb ik aangegeven erg ontevreden te zijn en graag duidelijkheid wil. De 5 tot 10 werkdagen zijn ruimschoots voorbij en ik heb niks van Dynafix te horen gekregen. Ik heb in eerste instantie gevraagd of ik mijn telefoon en geld terug kan krijgen, dit kon niet want het onderdeel is besteld met mijn geld. (Daar ik overigens voordat ik betaald heb niet over geinformeerd ben) Ik heb gevraagd mij duidelijkheid te geven voor het einde van de week aangezien de doorlooptijd al lang voorbij is. Dit was 4 Februari.
Ik heb niks vernomen van zowel Dynafix als Samsung en heb weer telefonisch contact gezocht. Hieruit kwam weer naar voren dat ik maar gewoon moet wachten en dat zij ook niks kunnen doen aan de lange bezorgtijd. Ik wacht inmiddels langer dan 3 weken en heb nog geen 1x bericht gehad.

Ik heb mijn toestel nodig voor mijn werkzaamheden en zit nu op een oud toestel waar mijn benodigde apps niet goed op functioneren. Zowel ik als mijn werkcollega's lijden hieronder. Had ik geweten dat dit 4 weken zou duren had ik dit nooit gedaan. En niemand aangeraden.

Ik wil mijn mobiel terug. Per direct. En mijn geld terug, per direct. Kan dit niet dan wil ik een compensatie.

Dynafix
    Geachte klant,

Wat vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Momenteel hebben wij intern navraag uitstaan. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.
    Alvast bedankt voor uw geduld.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix
    PastaEgel#300
    Beste Dynafix,

We gaan momenteel de 6e week in en ik heb nog steeds niks vernomen. Sterker nog ik begin aardig ongerust te worden waar mijn telefoon is.

Ik wil vanuit mijn recht dan ook een ultimatum aan jullie stellen. Ik denk dat ik vrij genereus ben door jullie nog 1 week te geven om mijn telefoon bij mij terug af te leveren.

Ik verwacht spoedig reactie.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dynafix?