Klacht Dynafix: Reparatie Samsung A40 buiten garantievoorwaarden

Klachtnummer
# 445690
Gebruiker
JHJ Dolmans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Samsung A40 laadt niet meer op. Reparatiekosten zijn duurder dan de telefoon en valt volgens Dynafix vanwege een klein barstje in de rand buiten de garantievoorwaarden. Op deze manier is het wel heel makkelijk om onder de fabrieksgarantie van 2 jaar uit te komen. Mijn telefoon is normaal gebruikt en het barstje is niet gerelateerd aan het laadprobleem omdat dit pas veel later optrad.

De oplossing

Als de telefoon inderdaad niet gerepareerd kan worden (er worden geen deelreparaties uitgevoerd) dan een tegemoetkoming in de kosten voor een telefoon die nog geen jaar oud is.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Dolmans,

    Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij de case onderzocht.

    Er is val-/stoot-/drukschade geconstateerd aan uw toestel. Vanaf het moment dat er schade is aan een toestel vervalt de garantie. Dit zijn de voorwaarden van de fabrikant. Indien u het niet eens bent met de voorwaarden kunnen wij u enkel adviseren contact op te nemen met de fabrikant.
    Verder kunnen wij uw verzoek tot compensatie spijtig genoeg niet honoreren. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?