Opgelost door Dynafix: reparatie smartphone binnen garantietermijn afgewezen wegens vochtschade

M Bleeker

Smartphone Samsung Galaxy SII, gekocht in Maart 2013 via Hollandsnieuwe laadde niet meer op. (binnen garantietermijn van twee jaar). Opgestuurd naar Dynafix (volgens instructie van Hollandsnieuwe). We kregen foto's terug waaruit zou moeten blijken dat er vochtschade is. Telefoon is nooit in het water gevallen o.i.d. Wij vinden het onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak is. Telefoon is wel ooit gevallen, schade is aan de buitenkant te zien, maar is niet zodanig dat dit vochtschade zou kunnen bevorderen.

Een vervangende telefoon

Dynafix
    Geachte M. Bleeker,Inmiddels heeft u uw toestel kosteloos retour, maar ik begrijp dat het erg vervelend voor u is om te horen dat wij uw toestel niet kunnen herstellen voor u! Het klopt dat wij valschade hebben gevonden op uw toestel, maar de reden waarom uw toestel onherstelbaar is ligt in de corrosieplekken op het moederbord. Meer informatie hierover kunt u terugvinden op: http://web.dynafix.com/_files/Dynafix_informatiebulletin_vochtschade_druk.pdf of www.vochtschade.infoIndien u hier vragen over heeft, ben ik uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden!Met vriendelijke groet,
    ^SGE Dynafix WeCare Team
    M Bleeker
    Het bedrijf heeft zijn standpunt onderbouwd. Hoewel ik als leek niet kan beoordelen of deze onderbouwing werkelijk steekhoudend is, wil ik er toch van uitgaan dat zij te goeder trouw hebben gehandeld. Ik accepteer daarmee de uitleg.

M Bleeker

Ook een klacht indienen over Dynafix?