Klacht Dynafix: Samsung 6edge barstje in displau

J. Bilane

14 november ontdekte ik bij mijn 3,5 maanden oude toestel Samsung 6 edge een klein scheurtje in de display. De Samsung 6 edge heeft als bescherming de clear view cover van Samsung. De avond ervoor hebben het toestel op de draadloze oplader gelegd en de volgendeogen constateerde ik het scheurtje. Uiteraard meteen maandag 16 november Samsung gebeld. Zij gaven aan dat dit probleem bekend is bij hen en dat het toestel kosteloos wordt gerepareerd. Mijn toestel daarna aangemeld voor reparatie. Dit werd allemaal optimaal geregeld. Totdat ik afgelopen vrijdag een mail kreeg met de mededeling Uw toestel valt niet onder de garantie het is stootschade reparatie kosten €300 laat u het toestel niet repareren dan kost het ophalen, checken en terugsturen uw €50. Uiteraard veel gelezen over het probleem van de spontaan ontstane scheurtjes en de afwikkeling hiervan.Samsung geeft aan we lossen het op en Dynafix stuurt de stabdaard brief GEEN GARANTIE

Graag zou ik zien dat Dynafix het bekende probleem oplost, zoals Samsung heeft doorgegeven. De clearing view cover is meteen vergoed aan mij en zij erkende ook het probleem. Is door Samsung bij de leverancier aangegeven. Het kan niet zo zijn dat Dynafix standaard brieven eruit doet dat er stootschade is ontstaan aan het toestel. Terwijl het probleem duidelijk bij Samsung ligt. Toestel van €800 dient niet binnen 3 maanden bij normaal gebruik, spontaan een barstje te onstaan. Ik ga ervan uit dat dit opgelost wordt zoals het hoort. Kostenloos repareren zoals mij is toegezegd Door Samsung.

Ook een klacht indienen over Dynafix?