Klacht Dynafix: Samsung display zonder barst bevat plots wel een barst bij Dynafix

evaake98

Telefoon is opgehaald om door Dynafix te laten repareren. Ik heb zelf nog een foto gemaakt van het display en achterzijde van mn telefoon om zeker te weten dat het scherm er goed uitzag. Een paar dagen geleden krijg ik een factuur omdat er een barst in het scherm zit. Duidelijke foto's laten inderdaad een barst zien, maar deze zat er niet op het moment van verzending. Ook ik mag kiezen uit de drie opties; gratis 'vernietigen', tegen kosten ongerepareerd terug sturen of voor meer dan 300 euro laten repareren. Ik wil absoluut niet betalen voor een barst die ik niet veroorzaakt heb. Dynafix zelf komt met het verhaal dat het niet zeker is of ik mijn eigen telefoon heb gefotografeerd. Hoe weet ik zeker dat zij wel MIJN telefoon hebben gefotografeerd. Jammer genoeg krijg ik hier geen reactie op.

Telefoon gerepareerd omdat MIJN schade gewoon onder de garantie valt of op zijn minst de telefoon gratis terug gestuurd krijgen

Dynafix
    Geachte klant,

Wanneer wij de reparatiegegevens erbij pakken zien we dat het toestel is aangemeld met de volgende klachtomschrijving:

Geen beeld op display Geen beeld op display: Telefoon display werkt niet meer.

Bij binnenkomst heeft de monteur gebaseerd op deze klacht een inspectie uitgevoerd en geconstateerd dat het display (niet het glas maar het achterliggende display) is gebroken. Dit is tevens ook de oorzaak van de opgegeven klachtomschrijving. Deze schade was al aanwezig bij binnenkomst en is zoals aangegeven ook de oorzaak van de opgegeven klacht. Gezien de aard van deze schade is deze gemakkelijk over het hoofd te zien. Met deze reden dient een monteur het toestel ook in een bepaalde hoek te houden onder belichting op de breuk zichtbaar te krijgen. Bijgevoegd kunt u een foto vinden van deze schade.

De prijsopgave is terecht opgemaakt daar deze vorm van schade niet onder garantie valt en zal ook gehandhaafd blijven. Uw verzoek tot een reparatie onder garantie kan dan ook niet gehonoreerd worden.

Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?