Klacht Dynafix: Samsung galaxy s7

Klachtnummer
# 194310
Gebruiker
Oumimraan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn samsung galaxy s6 aangeboden aan dynafix voor reperatie.
toen ze hem gingen na kijken de telefoon zagen ze dat de achterkant een barst in zat.
ze hebben mij een email gesturd en daarin aangegeven dat ze het scherm niet op
voorraad hebben en dat ze mij een s7 aanbieden met bijbetalen van 378 euro.

ik ga hier niet mee akkoord en belde dynafix op en aangegeven dat ik er
niet mee akkoord ben en een samsung galaxy s6 wil geen s7.
Ze geven aan dat ik bij samsung moest wezen.

ik samsung bellen verhaal uitgelegd en raad het eens Samsung zegt dynfix biedt mij dit aaan. Ik weer dynafix bellen en sturen mij weer terug naar Samsung.

Mijn telefoon ligt nog hij dynafix heb aangegeven mijn telefoon terug ten willen en daarop kreeg ik als antwoord dan krijg je het waarschijnlijk in onderdelen terug.

ik moest bijna huilen!!!!!!!

De oplossing

Iemand moet zijn verantwoordelijkheid nemen en mij een andeee telefoon aanbieden.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Kunt u mij het IRMA-nummer doorgeven? Dan kijk ik graag met u mee.

    Verder kunnen wij niets wijzigen aan de type modellen welke Samsung aanbied in de prijsopgave. Dit zijn de richtlijnen van Samsung.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen