Klacht Dynafix: Samsung S7 na kortsluiting in de oplaadpoort - geen garantie

Klachtnummer
# 267559
Gebruiker
Hielie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Samsung S7 na kortsluiting in de oplaadpoort opgestuurd voor garantie (abonnement bij t-mobile en toestel aangeschaft via gsmweb).

Altijd de originele samsungoplader gebruikt. Deze ook meegestuurd naar dynafix.

DynaFix concludeert na onderzoek dat er scherm kapot/gebroken is (?) en wil volgende oplossing bieden:

""Je gaat akkoord met deze prijsopgave van Dynafix en zij repareren het toestel. Concreet betekent dit dat zij het display vervangen. Verder worden ook nog de volgende onderdelen vervangen: de behuizing, de luidspreker en het subboard. Daarnaast installeren ze de nieuwste software.
Kosten excl. BTW: € 267,05
BTW 21%: € 56,08
Totale kosten incl. BTW: € 323,13""

Extra informatie
- Het toestel is stuk gegaan binnen 12 maanden na aankoop
- Op door hun bijgevoegde foto is geen schade aan het scherm te zien

DynaFix gemaild maar nooit een reactie mogen ontvangen

Reparatie van het toestel. Dus :vervanging oplaadpoort en eventueel accu

De oplossing

Reparatie van het toestel onder garantie. Dus: vervanging oplaadpoort en eventueel accu als deze is beschadigd door de kortsluiting

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynafix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Hielie
    Datum
    Nog steeds gehoord op deze klacht

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen