Opgelost door Dynafix: Samsung word niet gerepareerd

via Samsung premium support mijn 7 maanden oude telefoon aangeboden ter
reparatie.Reden: ontvanger hoort mij niet,microfoon defect.
heb mijn telefoon ontvangen,met de melding: Toestel word niet gerepareerd daar
het geen NL toestel is.
Tevens is het niet meer mogelijk het toestel op te starten, en is het front glas
zwaar beschadigd.
Toestel is een Samsung S6 dual sim,aangekocht bij Dualsim.nl
Toestel gerepareerd door DYNAFIX,Daelderweg 21 6361HK Nuth
ik ben pas tevreden als mijn telefoon gemaakt is, maar vind het nog
schandelijker dat er op geen enkele manier contact met mij hierover is
opgenomen, waarbij ik in lichtontvlambare staat ook nog eens mag zien dat het
toestel nu rijp is voor de KLIKO
ik verklaar hierbij mijn toestel werkend en onbeschadigd heb laten ophalen, met
maar 1 probleem, dat de microfoon niet werkte

REPARATIE !!!!!

Dynafix
    Geachte klant,

Zou u mij wellicht foto's kunnen sturen van de staat in welke uw toestel binnen is gekomen? Als u dit zou willen doen naar wecare@dynafix.com onder vermelding van het iRMA-nummer zal ik deze direct behandelen bij binnenkomst.

Met betrekking op het niet kunnen herstellen van uw toestel; dit komt inderdaad doordat het toestel uit een regio komt waarvoor wij geen licentie hebben om een reparatie uit te voeren. Verschillende regionen hebben verschillende netwerksoorten en dus ook andere onderdelen. Dit zijn vaak onderdelen die wij als Nederlandse reparatiedienst niet kunnen bemachtigen waardoor een reparatie onmogelijk wordt. Wij kunnen u hiervoor dus geen reparatie bieden en willen u dan ook adviseren contact op te nemen met de verkoper welke verantwoordelijk is voor uw aankoopgarantie.

Graag verneem ik van u betreffende de schades, daar zal ik uiteraard direct actie op ondernemen.

Dynafix WeCare Team.
    Ceeslabrie
    zojuist mogen lezen op het forum dat ik hier niet de enigste ben met schade na reparatie bij uw bedrijf, doch zie mijn klacht iets wat op zich zelf staat, en ga er vanuit dat de klacht op een juiste manier word opgelost.
    op uw verzoek een email verstuurd met een foto van de schade aan het scherm, alleen lastig om een foto te maken van een "dood" toestel.
    Dynafix
    Geachte klant,
    Wij hebben inmiddels uw case voorgelegd en ik heb u voorzien van een respons via de e-mail.

Mocht u nog vragen hebben mag u uiteraard reageren op de mail of op mijn bericht hier.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    Ceeslabrie
    Vandaag mijn Samsung S6 ontvangen van Dynafix Care B.V.
    Dynafix Customer Care Center heeft mij een nieuw reparatie voorstel gedaan, waarbij beloofd werd de telefoon te herstellen.
    Tamara en Dynafix Care, bedankt voor de goede zorg en service voor het volledig herstellen van mijn Samsung S6.

Cees

Ceeslabrie

Ook een klacht indienen over Dynafix?