Klacht Dynafix: Schade na reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 435087
Gebruiker
DrukkePeer
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na reparatie is er schade gemaakt aan de telefoon. De achterkant is beschadigd. Ik heb de telefoon opgestuurd zonder enige schade.

De oplossing

Nieuwe telefoon of een fatsoenlijke reparatie

4 reacties

  1. Auteur
    DrukkePeer
    Datum
    Ja je verwacht toch een reactie gezien dit gesloten wordt.
  2. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Egmond,

    Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.

    Wat vervelend om te vernemen dat uw toestel beschadigd is. Uit onze gegevens blijkt dat uw melding met schadefoto’s reeds intern is doorgezet. Momenteel wachten wij op een terugkoppeling. Zodra deze bekend is brengen wij u hiervan op de hoogte. Alvast bedankt voor uw geduld.

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijk groet,

    Team WeCare Dynafix
  3. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Egmond,

    Uw bericht hebben wij in goede orde ontvangen.

    Uit onze gegevens blijkt dat uw toestel opnieuw is aangemeld. Onze reparatieafdeling heeft uw toestel alsnog kosteloos gerepareerd. Wij hopen dat uw klacht hiermee is opgelost.

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijk groet,

    Team WeCare Dynafix
  4. Auteur
    DrukkePeer
    Datum
    Mijn toestel in uiteindelijk fatsoenlijk gerepareerd door Dynafix. Helaas, heeft het totale plaatje een maand te lang geduurd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DrukkePeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, er is niet gereageerd. Zelf heb ik gevraagd om de foto's die zij hebben genomen en deze zijn na 2 weken nog steeds niet verzonden. Echt zonde dat bedrijven als Samsung met Dynafix in zee gaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynafix?