Klacht Dynafix: Slechte service en communicatie

Klachtnummer
# 629515
Gebruiker
Gebruiker1620386630
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen enkele communicatie, na meerdere mails (bellen kost 40ct/min) geen reactie
Duurt lang
Product nog steeds defect na terugkomst.

Gewenste oplossing

Reageer op zn minst op mijn emails!! En maak bellen gewoon gratis (behalve je normale tarief dan).

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1620386630
    Datum
    Gezien alle recensies over dit bedrijf, lijkt me niet dat ze ooit contact opnemen of hun gedrag veranderen. Ook aangegeven bij de fabrikant van mijn product het graag via iemand anders te laten repareren, maar helaas doen ze het alleen maar via Dynafix. Zolang zij niks doen, gaat Dynafix gewoon door met hun barslechte service.

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen