Klacht Dynafix: Slechte service

Klachtnummer
# 191970
Gebruiker
Femkekoppens-guijt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

13-9 mijn Samsung Galaxy s7edge verstuurd ter reparatie. Een bevestiging gehad via de mail. 19-9 krijg ik een mail terug dat het nog even duurt omdat een onderdeel nog niet binnen was.
Vorige week een mail verstuurd met de vraag hoelang het nog duurde, waarop ik het volgende antwoord kreeg:

este Femke,

Dank je voor je e-mail.


Het is begrijpelijk dat het vervelend is om zo lang te moeten wachten op het herstel van je telefoon. Helaas kunnen we niet meer dan afwachten tot de onderdelen bij ons zijn binnengekomen. We hopen op je begrip en geduld.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Nicole

De oplossing

Ik verwacht binnen een week een leentoestel te krijgen en ander een vergoeding voor het ongemak.

3 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent uw case en wordt je uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix
  2. Auteur
    Femkekoppens-guijt
    Datum
    Dank voor de reactie en actie. Had gehoopt al wat gehoord te hebben maar helaas. Vind dit erg lang duren
  3. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling van Samsung betreft je case. Wanneer je hier meer vragen over hebt, adviseren we je contact op te nemen met Samsung zelf.

    Excuses voor de vertraging en het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen