Opgelost door Dynafix: Slordige onprofessionele reparatie

content Opgelost
GMH040

Enorm slechte dienstverlening.

17.06 - telefoon (Xperia XZ Premium) ingeleverd om onder garantie luidspreker, en reeks aan functietoetsen te laten repareren.
25.06 - Telefoon retour, schade idd hersteld maar achterkant toestel niet juist gelijmd en tekenen van stress op plastic (hing los). LCD heeft meerdere stress punten en daardoor beschadiging in het onderste gedeelte van het scherm - flinke schade dus.
09.07 - telefoon weer door Vodafone retour gestuurd naar Dynafix.
19.07 - telefoon terug, groot deel nieuwe behuizing maar scherm wederom beschadiging aan de onderzijde (drukpunten) wat wederom op foutieve montage van de componenten te wijten is.
19.07 - toestel is linea directa terug naar Dynafix.

We zijn nu ruim een maand verder, met het vooruitzicht dat het nog langer gaat duren. Dynafix lever met elke uitlevering een checklist van hun QA team... Ik vraag me af of dit een serieus te nemen check is.

Ik ben niet zo zeer teleur gesteld in Dynafix - eerder aan de gelinkte A-Merken zoals Sony, die kennelijk hun partners onvoldoende selecteren en/of trainen. Dit gaat immers merendeels ten kosten van hun reputatie.

Ik ga vanaf heden met zekerheid verder uitzoeken of dit bedrijf in de garantie afhandelingen betrokken gaat zijn, en indien zo toch voor een andere fabrikant kiezen.

Ontevreden is een understatement

Restitutie voor de 1.5 maanden zonder toestel te zitten, en definitieve reparatie in afzienbare tijd of volledige nieuwwaarde door Dynafix laten uitkeren. Kosten voor vervangend toestel (150 euro) graag onder coulance mee uitkeren. Vorderingen lijken me inmiddels meer dan redelijk.

Dynafix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

GMH040
Dynafix heeft zijn tekortkomingen met betrekking tot de reparatie weten te schikken. Ze hebben een plaatsvervangend toestel aangeboden. Nieuwe toestel is van gelijkwaardige kwaliteit - Samsung S9. Voor mij is dit probleem bij deze ook netjes opgelost

Ook een klacht indienen over Dynafix?