Klacht Dynafix: Software update

Klachtnummer
# 116000
Gebruiker
A
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb mijn telefoon ter reparatie naar de winkel gebracht en hun hebben hem doorgestuurd naar dynafix heb er extra laten bijzetten met grote letters GEEN SOFTWARE UPDATE omdat ik in het verleden ook al een alles kwijt was geraakt wat er op stond en nu zag ik tot mijn verbazing in de track en tracé voortgang dat ze toch een software update gedaan hebben en hier ben ik zacht gezegd niet blij mee,
1 omdat ik het had aangegeven en niet naar geluisterd word!
2 omdat ik nu alle bestanden kwijt ben die ik er niet oprijd vanaf heb kunnen halen met name de vele foto's van onze kinderen!

De oplossing

wil wel graag weten wat jullie hier aan gaan doen voor ik verdere stappen ga ondernemen!

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Goedemiddag heer Ramoul,

    Wij zijn verplicht bij elke reparatie het toestel leeg te maken alvorens deze in behandeling genomen word zodat er niets kan gebeuren met privé gegevens van klanten. Dit word duidelijk uitgelegd in de algemene voorwaarden bij punt 10 ( zie onderstaande ) :

    10. Data

    10.1. Reparateur behoudt zich het recht voor
    om geleverde GSM- apparatuur (mobiele
    telefoons) naar de oorspronkelijke
    fabrieksinstellingen terug te zetten. Dit kan
    voor apparaten met zich meebrengen dat
    data verloren gaat.
    10.2. Reparateur is in geen geval aansprakelijk
    voor het verlies of verwisseling van
    datagegevens.
    10.3. Klant dient, voor dat hij het toestel ter
    reparatie instuurt, gevoelige data van het
    toestel en geheugenkaart te verwijderen.

    Wanneer u een toestel ter reparatie aanbied, gaat u akkoord met onze voorwaarden. Het is helaas niet mogelijk de gegevens terug te halen.
    Onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen