Klacht Dynafix: Standaard onderzoeks kosten Vodafone niet bekend bij dynafix

sad Niet opgelost
abcdefransn

Standaard onderzoeks kosten Vodafone niet bekend bij dynafix
Er word bijna 60 euro onderzoekskosten in rekening gebracht.
Terwijl dit 36,30 moet zijn volgens Vodafone
Na een paar mailtjes zonder reactie, toch maar gebeld
Na een telefoontje a 0,45 cent per minuut waarbij je minimaal 5 minuten in de wacht staat, en je rma nummer moet invoeren waarmee niets gedaan wordt.
Want als je dan iemand aan de lijn krijgt vraagt deze om het rma nummer.
Volgens de medewerker doet Dinafix heel veel reparaties voor Vodafone, maar zijn ze niet op de hoogte van de standaard onderzoeks kosten. Van 36,30
Ik ben mijn telefoon inmiddels al meer dan 3 weken kwijt en probeer hem weer terug te krijgen voor het juiste bedrag.
De iPhone heeft waterschade en dit valt niet onder garantie.
Dit is opmerkelijk voor een onbeschadigde waterdichte telefoon.
Ben in Vodafone winkel geweest en deze adviseerde mij de telefoon naar Apple te sturen.

Wil graag de telefoon zo snel mogelijk terug voor het juiste bedrag, min de gemaakte telefoonkosten die ik heb moeten maken.

Dynafix
    Beste heer, mevrouw Fransen,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.

Wij begrijpen dat het uiterst vervelend is dat er incorrecte onderzoekskosten zijn benoemd. Onze excuses hiervoor. U dient echter eerst deze onderzoekskosten te voldoen. Vervolgens dient u contact op te nemen met Vodafone. Vodafone zal vervolgens de kosten met u verrekenen.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix

abcdefransn
Er moet eerst betaald worden voordat er een oplossing wordt gezocht Reactie alleen via klachtenkompas

Ook een klacht indienen over Dynafix?