Klacht Dynafix: Tablet heeft malware, maar Dynafix wil de tablet in ijn geheel repareren

sjhouweling

Ik heb in november 2015 mijn P5110 Tab2 ter reparatie naar Dynafix gestuurd. Er zat malware op en hij startte wel, maar liep vast. Een fabrieksherstel lukte niet omdat de ROM beschadigd was. Een nieuwe ROM flashen zou een oplossing kunnen bieden. Tot mijn verbazing geeft Dynafix een reparatievoorstel van 250 eur zonder onderzoek te hebben gedaan. Dynafix wil nu de onderzoekskosten in rekening brengen en heeft al zonder daarover te communiceren het toestel 3 x het toestel in kapotte staat proberen te bezorgen. Slechte service en communicatie. Gen Samsung meer kopen, want dan ben je veroordeeld tot Dynafix en dan ben je de klos! Ik heb hen al meerdere keren gevraagd wat er nu onderzocht is en waarom er voor 250 eur gerepareerd moet worden en de ROM niet geflashed kan worden? Geen antwoord, what else.....

Biedt de klant eens een service, inderdaad het is geen nieuwe apparatuur, maar wees duidelijk en zet consumenten niet voor een blok van 250 eur.

Dynafix
    Geachte klant, zou u mij wellicht kunnen voorzien van het serienummer van de tablet of het iRMA-nummer van de reparatie? Dan kijk ik graag met uw case mee om u te voorzien van een antwoord op uw vragen.

Bij voorbaat dank.

Dynafix WeCare Team.
    het nummer is iRMADYNA13387560
    Dynafix
    Geachte klant,

Ik heb uw case bekeken en de reden dat de reparatiekosten zo hoog zijn is omdat er een nieuw moederbord in de tablet moet, dit is een wat prijzigere reparatie helaas.

Wat betreft de onderzoekskosten, deze zijn altijd van kracht op het moment dat een toestel buiten garantie valt. In dit geval zal ik vanwege het ongemak de kosten laten verwijderen en de tablet zonder kosten retour laten leveren, hij is dan niet hersteld. Zou u mij aan kunnen geven welke dag wij het pakketje mogen leveren?

Ik hoop hiermee naar wens gereageerd te hebben en verneem het uiteraard graag mocht u toch nog verdere vragen hebben.

Dynafix WeCare Team.
    sjhouweling
    Geachte heer, dank voor uw e-mail. Alhoewel ik van jullie het een slechte service blijf vinden en jullie niet of nauwelijks communiceren, verzoek ik u het toestel kosteloos te retourneren. Woensdag a.s. is mogelijk. Wilt u het toestel met micro geheugenkaart van 32gb terugzenden. Die zat er namelijk in bij verzending. Ik kreeg zojuist ook het andere toestel terug, de T210 en zonder geheugenkaart van 32GB, verduisterd? Kortom ik verwacht eenmaal een P5110 en 2 geheugenkaarten van 32 GB terug!!

Ook een klacht indienen over Dynafix?