Opgelost door Dynafix: Te lang wachten op nieuw toestel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189252
Gebruiker
Melissade gooijer
Datum
13 reacties

Details

De klacht

2 maanden geleden heb ik mijn Samsung S7 laten vallen. Ik heb hem bij een Samsung store in Amersfoort achtergelaten voor reparatie. Het duurde 1,5 maand voordat ik eindelijk bericht kreeg. Ze vertelde mij dat de onderdelen niet geleverd konden worden en ze boden mij aan dat ik een geheel nieuw toestel zou krijgen voor de prijs van de reparatie. Daar ging ik mee akkoord. Nu duurde dat ook weer 2 weken voor ik weer poolshoogte ging nemen en er werd verteld dat dynafix wederom op onderdelen moeten wachten, en als het duidelijk is dat die niet geleverd kunnen worden, dan pas zou ik een nieuwe krijgen. Terwijl het allang duidelijk is dat de onderdelen er niet waren en nu moet ik weer lang wachten tot ik eindelijk mijn nieuwe telefoon krijg.

De oplossing

Ik wil heel graag dat het bedrijf vaststelt dat de onderdelen niet geleverd kunnen worden zodat ik snel mijn nieuwe toestel krijg.

13 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Heeft u voor mij het IRMA-nummer? Dan kijk ik graag even met u mee.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix
  2. Auteur
    Melissade gooijer
    Datum
    Geachte Dynafix,

    Ik heb geen iRMA nummer gekregen, ik heb wel een IMEI nummer en een SN nummer.
    IMEI nummer: 359468078357874
    SN nummer: R58H64JC85A

    Bedankt voor jullie snelle reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Gooijer.

  3. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

    Ik zie inderdaad dat wij aan het wachten zijn op onderdelen vanuit Samsung. Samsung heeft op dit moment wereldwijd leverproblemen, om deze reden zit er dan ook vertraging in uw reparatie.

    Ik begrijp dat het vervelend is, echter zijn wij volledig afhankelijk van Samsung.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix
  4. Auteur
    Melissade gooijer
    Datum
    Geachte Dynafix,

    Oke, helaas.
    Kunnen jullie misschien vertellen hoe lang dat dan nog gaat duren ongeveer?

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Gooijer.
  5. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Helaas niet, wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen vanuit Samsung.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix
  6. Auteur
    Melissade gooijer
    Datum
    Oke, helaas. Afwachten dan maar.
    Bedankt voor jullie reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Gooijer.
  7. Auteur
    Melissade gooijer
    Datum
    Geachte Dynafix,

    Is er al wat meer bekend over de status van mijn toestel of wanneer ik hem krijg?

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Gooijer.
  8. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Wij zijn nog steeds aan het wachten op een levering vanuit Samsung.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix
  9. Auteur
    Melissade gooijer
    Datum
    Is er een manier waarop dit allemaal sneller kan? want ik wacht nu echt te lang ik wil hem nu gewoon terug hebben.

    groeten,
    Melissa.
  10. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent je case en wordt je uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix
  11. Auteur
    Melissade gooijer
    Datum
    Geachte dynafix,

    Dus, even voor de duidelijkheid, het is nu zeker dat er geen onderdelen geleverd kunnen worden en ik krijg dan binnenkort en geheel nieuw toestel, toch?

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Gooijer.
  12. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Je case is in behandeling door Samsung. Zij zullen bepalen of je een vervangend toestel krijgt of geld om een nieuw toestel mee te kopen.

    Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix
  13. Auteur
    Melissade gooijer
    Datum
    Ik heb, na lang wachten, nu eindelijk een nieuw toestel gekregen tegen de prijs van de reparatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Melissade gooijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen