Opgelost door Dynafix: Te lang wachten op nieuw toestel

Melissade gooijer

2 maanden geleden heb ik mijn Samsung S7 laten vallen. Ik heb hem bij een Samsung store in Amersfoort achtergelaten voor reparatie. Het duurde 1,5 maand voordat ik eindelijk bericht kreeg. Ze vertelde mij dat de onderdelen niet geleverd konden worden en ze boden mij aan dat ik een geheel nieuw toestel zou krijgen voor de prijs van de reparatie. Daar ging ik mee akkoord. Nu duurde dat ook weer 2 weken voor ik weer poolshoogte ging nemen en er werd verteld dat dynafix wederom op onderdelen moeten wachten, en als het duidelijk is dat die niet geleverd kunnen worden, dan pas zou ik een nieuwe krijgen. Terwijl het allang duidelijk is dat de onderdelen er niet waren en nu moet ik weer lang wachten tot ik eindelijk mijn nieuwe telefoon krijg.

Ik wil heel graag dat het bedrijf vaststelt dat de onderdelen niet geleverd kunnen worden zodat ik snel mijn nieuwe toestel krijg.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heeft u voor mij het IRMA-nummer? Dan kijk ik graag even met u mee.

Geachte Dynafix,

Ik heb geen iRMA nummer gekregen, ik heb wel een IMEI nummer en een SN nummer.
    IMEI nummer: 359468078357874
    SN nummer: R58H64JC85A

Bedankt voor jullie snelle reactie.

Geachte klant,

Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

Ik zie inderdaad dat wij aan het wachten zijn op onderdelen vanuit Samsung. Samsung heeft op dit moment wereldwijd leverproblemen, om deze reden zit er dan ook vertraging in uw reparatie.

Ik begrijp dat het vervelend is, echter zijn wij volledig afhankelijk van Samsung.

Oke, helaas.
    Kunnen jullie misschien vertellen hoe lang dat dan nog gaat duren ongeveer?

Dynafix
    Helaas niet, wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen vanuit Samsung.

Excuses voor het ongemak.

Melissade gooijer
    Oke, helaas. Afwachten dan maar.
    Bedankt voor jullie reactie.

Geachte Dynafix,

Is er al wat meer bekend over de status van mijn toestel of wanneer ik hem krijg?

Geachte klant,

Wij zijn nog steeds aan het wachten op een levering vanuit Samsung.

Melissade gooijer
    Is er een manier waarop dit allemaal sneller kan? want ik wacht nu echt te lang ik wil hem nu gewoon terug hebben.

groeten,
    Melissa.
    Geachte klant,

We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent je case en wordt je uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten.

Geachte dynafix,

Dus, even voor de duidelijkheid, het is nu zeker dat er geen onderdelen geleverd kunnen worden en ik krijg dan binnenkort en geheel nieuw toestel, toch?

Geachte klant,

Je case is in behandeling door Samsung. Zij zullen bepalen of je een vervangend toestel krijgt of geld om een nieuw toestel mee te kopen.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Melissade gooijer
    Ik heb, na lang wachten, nu eindelijk een nieuw toestel gekregen tegen de prijs van de reparatie.

Melissade gooijer

Ook een klacht indienen over Dynafix?