Klacht Dynafix: Telefoon 18 dagen weg voor reparatie, komt 'getest' terug en werkt gewoon niet!

MvPoorten

Je spreekt een tijdsvak af tussen 08:00 11:00 uur. Vervolgens presteren ze om 2 uur later rond 13:00 uur aan te komen. Vervolgens 7 tot 10 werkdagen zou er staan voor de reparatie van een telefoon uiteindelijk krijg ik de telefoon naar 18 dagen terug. Prima als de telefoon dan naar behoren werkt. Eerste opzicht vlekken in het scherm? Kijk zo tussen het scherm van mijn iPhone half naar binnen. Dat belooft niet veel goeds. Na een poging tot herstellen kom ik niet verder dan de WiFi code want de WiFi valt steeds weg, het scherm leidt een eigen leven door zelf te gaan typen. En als klap op de vuurpeil: de telefoon start tussendoor gewoon even opnieuw op. Het leukste van alles is het zinnetje op de reparatiebon; de reparatie is middels een algehele test gecontroleerd. Betaal ik hier dik 15 euro per maand voor Dynafix? De telefoon is in een trappenhuis naar beneden gevallen vervangen het scherm en testen zogenaamd alleen het scherm, en zelfs dat krijgen jullie niet voor elkaar?

Binnen 24 uur een fatsoenlijke oplossing, dan wel een toestel dat wel functioneert of een nieuw toestel.

Dynafix
    Geachte klant,

Wij willen u onze excuses aanbieden voor alle ongemak. We zien dat u inmiddels het toestel opnieuw heeft aangemeld wat ook ons advies in deze situatie zou zijn. We zullen uw toestel met grote zorg nakijken om te zorgen dat u niet nogmaals met een niet-werkend toestel komt te zitten.

Nogmaals onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie.

Dynafix WeCare Team.
    MvPoorten
    Beste Dynafix, als ik zo de gemidelde klacht lees en kijk naar eerdere ervaringen met jullie betwijfel ik dit. Naast het feit dat het toestel niet werkend terug komt, vind ik het ook uitermate teleurstellend hoe jullie het telefoon terug sturen. Jullie hebben gewoon een wrak van een toestel afgeleverd. Mocht deze wederom op dezelfde manier terugkomen ben ik (helaas) genoodzaakt mijn Rechtsbijstand verzekeraar ARAG in kennis te stellen hierover.
    Dynafix
    Geachte klant,

Zoals wij inmiddels ook op Facebook besproken hebben; wij zullen om de klacht te verhelpen het toestel zonder verdere kosten voor u omruilen.

Wij hopen u hiermee naar tevredenheid geholpen te hebben en hopen dan ook de klacht hiermee opgelost te hebben.

Mochten er nog verdere vragen zijn vernemen wij dit graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?