Klacht Dynafix: Telefoon 2 keer opgestuurd beide malen terug gestuurd gekregen zonder reparatie

Bilal

Ik ben in bezit van een Samsung galaxy s6 die heel fijn in gebruik was en me nooit problemen heeft gegeven tot laatst dat de telefoon vast bleef zitten op apps of zelfs als ik zit te bellen 1e x opgestuurd geen resultaat uit drukte en tijdgebrek geen tijd gevonden om opnieuw op te sturen. Tot ik navigatie nodig had en de telefoon hield in 1x op met functioneren en liep vast toen hard reset gedaan telefoon ging aan tot Samsung teken en viel uit werd warm software problemen weer opgestuurd naar dynafix via Samsung telefoon vandaag terug gekregen met nieuwe laadkabel en de telefoon liep al vast waar ik mijn Gmail account wou invullen..

Een goeie grondige reparatie of een ander toestel

Dynafix
    Geachte klant,

We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent uw case en u wordt uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    Bilal
    Ik hoop dat Samsung snel een beslissing neemt want ik zit nou al een week zonder m'n toestel en heb ook geen track en tracé code gekregen waarmee ik op de hoogte ben waar de telefoon is.
    Bilal
    Gebeld door Samsung toestel onrepareerbaar verklaard zou nieuwe krijgen al 2weken wachten op antwoord niks gehoord helaas

Bilal

Ook een klacht indienen over Dynafix?