Klacht Dynafix: Telefoon beschadigd terug na reparatie.

Wouter ter Riet

2 maand oude HTC one M8 ter reparatie aangeboden via belcompany. Na 2 weken het toestel gerepareerd teruggekregen. Toen ik het toestel terugkreeg in de winkel viel het mij direct op dat er veel krassen , minimieme deukjes en een deuk in de luidspreker zaten. Direct een klacht ingediend. Dame van belcompany bevestigd deze beschadigingen. Veel contact gehad met belcompany en htc. Krijg alleen te horen dat Dynafix zegt dat het toestel niet op die manier hun reparatieafdeling heeft verlaten. Terwijl ik eigenlijk een medewerker van belcompany heb als getuige die gezien heeft dat dat niet zo is. Ik word continu afgewimpeld door belcompany dat hun hier niks aan kunnen doen. HTC gelooft Dynafix en ik word als leugenaar uitgemaakt. Dat met een toestel van ruim 600,- en 2 maand oud. Toestel is ook alleen beschadigd op de plekken waar ze het losgehaald hebben, hoe is het dan te verklaren dat de zijkanten volledig krasvrij zijn.

Graag telefonisch te woord gestaan en dat er excuses aangeboden word. Graag ontvang ik ook een ander toestel en anders een vergoeding. Mijn toestel had vorige week alweer het probleem die laatst ook al gerepareerd was. HTC zegt dat als ik dat laat repareren dat er waarschijnlijk kosten aan verbonden zijn. Graag verneem ik hier uitleg over. Hoe kan ik reparatiekosten moeten betalen als mijn toestel nou alweer defecten vertoont aan iets wat 2 weken geleden gerepareerd is. Ik heb hierdoor echt spijt dat ik voor een HTC gekozen heb.

Dynafix
    Geachte klant,
    Graag ontvangen wij van u de reparatiegegevens in de vorm van de referentie ( iRMA ) of het IMEI nummer van uw toestel. Dit hebben wij nodig om uw dossier in te kunnen zien en uw klacht naar behoren op te kunnen pakken. Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
    Het klei nummer van het toestel waar het om gaat is 358714051662983
    Dynafix
    Geachte,
    Wij zullen u vandaag laten bellen door iemand die op de hoogte is van uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
    Wouter ter Riet
    Netjes gebeld door Dynafix. Helaas word het niet opgelost , op geen enkele manier en ze komen mij ook niet tegemoet. Hun experts zeggen dat het onmogelijk is dat de beschadigingen door hun reparatie komen en dat hun reparatieruimte zo is ingericht dat de telefoon niet beschadigd kan worden. Het is gewoon duidelijk dat er hier een heel vies spelletje gespeeld word en ik met een rotgevoel achterblijf!
    Wouter ter Riet
    Ben net gebeld door belcompany dat zij wat voor mij hebben kunnen regelen. Dynafix blijft bij hun verhaal. Hoop dat mijn telefoon nooit meer naar hun toe hoeft. Volgende keer voor de tijd iig goede fotos maken in welke staat het toestel is. Afhandeling op mijn belcompany klacht ga ik updaten zodra ik daar geweest ben.

Wouter ter Riet

Ook een klacht indienen over Dynafix?