Opgelost door Dynafix: telefoon opgehaald voor reparatie, verkeerdere teruggekregen

content Opgelost
RDorman

mobiele telefoon ter reparatie opgestuurd (via dr mobile, maar reparatie wordt uigevoerd door dynafix). Reparatie zou geslaagd zijn en mobiel werd teruggezonden. Eenmaal aangekomen zit de verkeerde telefoon, voor een ander persoon in een andere stad in de doos (adres op de doos is mijn adres, adres op documentatie in de doos van een ander persoon).

Geen idee waar mijn telefoon nu is.

Mijn eigen telefoon terug, en wel zo spoedig mogelijk.

Dynafix
    Geachte klant,

Dat klinkt als een heel vervelende situatie. Zou u ons kunnen voorzien van het IMEI-nummer van het toestel welke u ontvangen heeft? Dan kijk ik graag met u mee!

Dynafix WeCare Team.
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Het IMEI nummer van de ontvangen telefoon is 354361085096814.

Ik hoor graag van u,

Vriendelijke groet,
    R Dorman
    Dynafix
    Geachte klant,

Wij hebben uw klacht evenals die van de ontvanger van uw toestel binnengekregen. Het blijkt dat uw toestel bij de klant geleverd is waar u het toestel van gekregen heeft. Onze excuses voor deze vervelende en verwarrende situatie.

Zover wij nu hebben begrepen zou u het juiste toestel inmiddels weer in uw bezit hebben, klopt dit?
    In dat geval willen wij u vragen of hiermee uw klacht opgelost is en wanneer dit inderdaad het geval is, vragen of u de klacht dan ook zou willen sluiten.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    Beste heer/mevrouw,
    Hartelijk dank voor uw excuses. Vandaag heb ik inderdaad mijn eigen telefoon ontvangen.
    Ik wil nog melden dat de verpakking waarin mijn telefoon zat, open was. Ik kan me voorstellen dat degene wie mijn telefoon had ontvangen, het doosje open gemaakt heeft en na gezien te hebben dat het niet de correcte telefoon was, het doosje in geheel teruggegeven heeft. Zo ging het namelijk bij mij ook. Ik wil nog even benadrukken dat ik dit nogal slordig vind, en dat een klant toch graag een onbeschadigd doosje ontvangt.

Vriendelijke groet,
    R Dorman

RDorman
Kreeg mijn eigen telefoon terug. Doosje is niet vervangen, zat in hetzelfde, opengemaakte doosje dat de verkeerde ontvanger had gekregen. Ze hadden voor het afwerken wel een nieuwe doosje erom mogen doen.

Ook een klacht indienen over Dynafix?