Opgelost door Dynafix: telefoon opgehaald voor reparatie, verkeerdere teruggekregen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252243
Gebruiker
RDorman
Datum
4 reacties

Details

De klacht

mobiele telefoon ter reparatie opgestuurd (via dr mobile, maar reparatie wordt uigevoerd door dynafix). Reparatie zou geslaagd zijn en mobiel werd teruggezonden. Eenmaal aangekomen zit de verkeerde telefoon, voor een ander persoon in een andere stad in de doos (adres op de doos is mijn adres, adres op documentatie in de doos van een ander persoon).

Geen idee waar mijn telefoon nu is.

De oplossing

Mijn eigen telefoon terug, en wel zo spoedig mogelijk.

4 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Dat klinkt als een heel vervelende situatie. Zou u ons kunnen voorzien van het IMEI-nummer van het toestel welke u ontvangen heeft? Dan kijk ik graag met u mee!

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    RDorman
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Het IMEI nummer van de ontvangen telefoon is 354361085096814.

    Ik hoor graag van u,

    Vriendelijke groet,
    R Dorman
  3. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht evenals die van de ontvanger van uw toestel binnengekregen. Het blijkt dat uw toestel bij de klant geleverd is waar u het toestel van gekregen heeft. Onze excuses voor deze vervelende en verwarrende situatie.

    Zover wij nu hebben begrepen zou u het juiste toestel inmiddels weer in uw bezit hebben, klopt dit?
    In dat geval willen wij u vragen of hiermee uw klacht opgelost is en wanneer dit inderdaad het geval is, vragen of u de klacht dan ook zou willen sluiten.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  4. Auteur
    RDorman
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    Hartelijk dank voor uw excuses. Vandaag heb ik inderdaad mijn eigen telefoon ontvangen.
    Ik wil nog melden dat de verpakking waarin mijn telefoon zat, open was. Ik kan me voorstellen dat degene wie mijn telefoon had ontvangen, het doosje open gemaakt heeft en na gezien te hebben dat het niet de correcte telefoon was, het doosje in geheel teruggegeven heeft. Zo ging het namelijk bij mij ook. Ik wil nog even benadrukken dat ik dit nogal slordig vind, en dat een klant toch graag een onbeschadigd doosje ontvangt.

    Vriendelijke groet,
    R Dorman

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RDorman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kreeg mijn eigen telefoon terug. Doosje is niet vervangen, zat in hetzelfde, opengemaakte doosje dat de verkeerde ontvanger had gekregen. Ze hadden voor het afwerken wel een nieuwe doosje erom mogen doen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen