Klacht Dynafix: Telefoon probleem onopgelost + telefoon intern beschadigd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160886
Gebruiker
S.Chafi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn Galaxy Note 4 wordt soms enorm heet en valt vervolgens uit, de batterij gaat dan ook van 60% naar 0%. Dit speelt zich voornamelijk af als de camera wordt gebruikt of als er spelletjes gespeeld worden. De telefoon zit nog in de garantie, is 15/03/2016 al opgestuurd geweest naar Dynafix via The Phone House en was na een week terug, in eerste instantie leek het opgelost te zijn maar later op de dag gebeurde het weer.
Bij de telefoon is het moederbord en is het amoled display vervangen, bij het plaatsen van de simkaart thuis viel me op dat er een kleine barst in het middenframe zat waar de simkaart in moet en dat er 2 bevestigings clipjes af waren gebroken waaraan de achterkant moet worden vast geklikt.

De oplossing

Ik wil graag dat het oorspronkelijke probleem wordt opgelost en dat het toestel terug komt met een nieuw middenframe waardoor er geen beschadigingen aan zitten die er niet op zaten!

3 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,
    Wij zien dat uw toestel inmiddels retour is bij ons. We zullen het toestel uiteraard opnieuw nakijken voor u.

    Wij willen u vragen af te wachten tot u het toestel weer thuis heeft, mocht u dan nog problemen hebben verneem ik dit graag via deze weg zodat ik direct actie voor u kan ondernemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    S.Chafi
    Datum
    Vandaag kreeg ik een email dat het defect niet onder de garantie valt. Blijkt dus dat Dynafix alleen naar de defecten heeft gekeken die ze trouwens ZELF veroorzaakt hebben(gebroken middenframe, etc) en niet meer naar de andere problemen die het toestel had(oververhitting).

    Gebeld met TPH, die zelf weer contact moesten opnemen met Dynafix en nu moet het dus toestel opnieuw worden nagekeken en aan de beschadigingen die ze ook nog eens zelf veroorzaakt hebben wordt dus niks gedaan!


  3. Auteur
    S.Chafi
    Datum
    Gewoon geen antwoord meer gekregen!!
    Telefoon inmiddels nog altijd niet terug!

    Waardeloos bedrijf!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.Chafi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen