Klacht Dynafix: Terugbetaling gestorte bedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141603
Gebruiker
peter
Datum
13 reacties

Details

De klacht

Vorige week stortte ik EUR 7,95 voor het doen afhalen van een kapotte gsm.
Men is nooit langs geweest en op herhaalde mailtjes heb ik niets gehoord.
Graag terugstorting van voormeld bedrag.

De oplossing

geld terug

13 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,
    Graag willen wij met uw case meekijken echter hebben wij hiervoor uw IMEI-nummer of het iRMA-nummer van de betreffende reparatie nodig, zou u ons deze kunnen doorgeven?

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    peter
    Datum
    Ik heb geen IMEInummer want mijn telefoon wordt nu elders gerepareerd.
    Dus graag alleen het geld terugstorten, svp.
  3. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant, wij kunnen helaas geen creditering uitvoeren zonder gegevens van de aanmelding, deze hebben wij echt nodig om uw kosten te kunnen vergoeden.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  4. Auteur
    peter
    Datum
    Mijn IMEInummer is 864295020529013

    Toestel voor dinsdag 1 december aangemeld om thuis te worden opgehaald.
  5. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Goedemorgen,
    Als ik uw IMEI-nummer opzoek kom ik uit bij een toestel welke aangemeld is via Ricom, is dat correct?

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  6. Auteur
    peter
    Datum
    Neen, dit is gebeurd via de site van Dr. Mobile.
  7. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte,
    Om wat voor type en merk toestel gaat het?
  8. Auteur
    peter
    Datum
    Het gaat om een Huawei Ascend G630
  9. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Goedemorgen, zou u ons kunnen voorzien van het iRMA-nummer van de aanmelding? Deze heeft u ter bevestiging in uw mail ontvangen na het afronden van de aanmelding.

    Bij voorbaat dank.
  10. Auteur
    peter
    Datum
    In uw eerste reactie vroeg u mij om een Imei OF Irmanummer. Ik heb het IMEInummer gegeven, Waarom komt u nu weer met iets nieuws ? U snapt natuurlijk wel dat ik het Irmanummer niet heb, dus dat geeft u waarschijnlijk de gelegenheid om te zeggen dat u dan niets voor mij kunt doen ....... En dat allemaal voor € 7,95 ......
  11. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Wanneer ik de aanmelding bekijk zie ik een aanmelding op naam van een winkel, dit geeft u aan is niet juist, daarom heb ik van u het iRMA-nummer nodig om de aanmelding te achterhalen, u heeft bij het aanmelden een e-mail gekregen ter bevestiging, daarin vind u ook het iRMA-nummer van de aanmelding.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  12. Auteur
    peter
    Datum
    Ik heb omstreeks 25 of 26 november op de site van dr. mobile een aanmelding gedaan met de keuzemogelijkheid om op dinsdag 1 december mijn toestel te laten ophalen. Daarvan heb ik geen bevestigingsmail ontvangen, maar ik neem aan dat een en ander is terug te vinden.
  13. Auteur
    peter
    Datum
    Nog steeds geen bedrag teruggestort gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen