Klacht Dynafix: Terugbetaling gestorte bedrag

peter

Vorige week stortte ik EUR 7,95 voor het doen afhalen van een kapotte gsm.
Men is nooit langs geweest en op herhaalde mailtjes heb ik niets gehoord.
Graag terugstorting van voormeld bedrag.

geld terug

Geachte klant,
    Graag willen wij met uw case meekijken echter hebben wij hiervoor uw IMEI-nummer of het iRMA-nummer van de betreffende reparatie nodig, zou u ons deze kunnen doorgeven?

Bij voorbaat dank.

peter
    Ik heb geen IMEInummer want mijn telefoon wordt nu elders gerepareerd.
    Dus graag alleen het geld terugstorten, svp.
    Dynafix
    Geachte klant, wij kunnen helaas geen creditering uitvoeren zonder gegevens van de aanmelding, deze hebben wij echt nodig om uw kosten te kunnen vergoeden.

Mijn IMEInummer is 864295020529013

Toestel voor dinsdag 1 december aangemeld om thuis te worden opgehaald.
    Goedemorgen,
    Als ik uw IMEI-nummer opzoek kom ik uit bij een toestel welke aangemeld is via Ricom, is dat correct?

peter
    Neen, dit is gebeurd via de site van Dr. Mobile.
    Geachte,
    Om wat voor type en merk toestel gaat het?
    Het gaat om een Huawei Ascend G630
    Dynafix
    Goedemorgen, zou u ons kunnen voorzien van het iRMA-nummer van de aanmelding? Deze heeft u ter bevestiging in uw mail ontvangen na het afronden van de aanmelding.

Bij voorbaat dank.
    peter
    In uw eerste reactie vroeg u mij om een Imei OF Irmanummer. Ik heb het IMEInummer gegeven, Waarom komt u nu weer met iets nieuws ? U snapt natuurlijk wel dat ik het Irmanummer niet heb, dus dat geeft u waarschijnlijk de gelegenheid om te zeggen dat u dan niets voor mij kunt doen ....... En dat allemaal voor € 7,95 ......
    Dynafix
    Wanneer ik de aanmelding bekijk zie ik een aanmelding op naam van een winkel, dit geeft u aan is niet juist, daarom heb ik van u het iRMA-nummer nodig om de aanmelding te achterhalen, u heeft bij het aanmelden een e-mail gekregen ter bevestiging, daarin vind u ook het iRMA-nummer van de aanmelding.

peter
    Ik heb omstreeks 25 of 26 november op de site van dr. mobile een aanmelding gedaan met de keuzemogelijkheid om op dinsdag 1 december mijn toestel te laten ophalen. Daarvan heb ik geen bevestigingsmail ontvangen, maar ik neem aan dat een en ander is terug te vinden.
    peter
    Nog steeds geen bedrag teruggestort gekregen.

peter

Ook een klacht indienen over Dynafix?