Klacht Dynafix: Toestel 'vernietigd' ivm niet reageren op prijsopgaaf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92445
Gebruiker
Kauther
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat mijn toestel vernietigd is omdat ik niet gereageerd zou hebben op een mail, deze mail heb ik nooit ontvangen!

Vervolgens na veel gedoe te horen gekregen dat ik mijn toestel toch terug zou krijgen. Echter tot 3 keer toe een koerier aan de deur die niet mijn toestel bij zich had. Krijg ik nu ineens te horen dat ik mijn toestel toch niet terug krijg ondanks verschillende toezeggingen van dynafix.


Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn toestel terug gerepareerd of niet, want ik geloof er niks van dat er vochtschade is.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte,
    Inmiddels is uw eigen toestel, zoals u heeft verzocht, aan u geretourneerd. Graag vernemen wij van u indien u aanvullende vragen voor ons heeft.
    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team
  2. Auteur
    Kauther
    Datum
    dank.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen