Klacht Dynafix: Toestel beschadigd retour ontvangen!!

Klachtnummer
# 131654
Gebruiker
SZNGN
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Mijn klacht is: dat ze mijn toestel hebben beschadigd en het ook zo hebben teruggestuurd! Dit vind ik erg belachelijk!
Ik had hem verstuurd omdat het een systeem fout had. Mijn telefoon had ik naast de koerier gecontroleerd en hij zei dat ik contact moest opnemen met de klantenservice dus en dat had ik gedaan. Medewerker dynafix zei dat ik foto moest maken van mijn toestel en naar hen moest sturen ik had foto gemaakt en verstuurd. Ik wachtte op een antwoord, en had ikze aantal keren teruggebeld. 30 september belde ik weer terug toen zeiden ze dat het nog niet in behandeling is genomen. Dus heb ik ze vandaag weer teruggebeld. En de medewerker van dynafix zei ja.. op 30 september hebben ze hem in behandeling genomen en het is afgewezen. Ja mensen!! Ze hebben niet eens de moeite genomen om contact met mij op te leggen! Misschien wouden ze gewoon geld verdienen! Lekker extra muntjes he met die lokaal tarief en zo

De oplossing

Nieuwe telefoon of reparatie zonder kosten!

3 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte SZNGN,

    We hebben de door u gemaakte foto's voorgelegd bij de verantwoordelijke afdeling. Hierbij is vastgesteld dat de betrffende schade niet tijdens transport en/of reparatie ontstaan kan zijn en het in deze gebruikersschade betreft. Om die reden kunnen we uw verzoek niet in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team
  2. Auteur
    SZNGN
    Datum
    Wat u zegt is belachelijk! Ik heb mijn telefoon zorgvuldig gebruikt totdat ik het naar u stuurde!!!! Ik heb hem altijd met een hoesje gebruikt + glass screen protector!

    Jullie hebben hem beschadigd!




  3. Auteur
    SZNGN
    Datum
    Wat u zegt is belachelijk! Ik heb mijn telefoon zorgvuldig gebruikt totdat ik het naar u stuurde!!!! Ik heb hem altijd met een hoesje gebruikt + glass screen protector!

    Jullie hebben hem beschadigd!




Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen