Klacht Dynafix: Toestel beschadigd retour ontvangen na garantiereparatie

Francesca

Na een garantiereparatie heb ik mijn telefoon terug gekregen met een diepe kras van ongeveer 1 cm op het beeldscherm.
Deze heb ik op verzoek van Dynafix retour gestuurd. Volgens Dynafix is de kras ontstaan door iets van een sleutel en kan niet zijn ontstaan door reparatie of transport.
Naast dat ik het hier niet mee eens ben, moet ik vervolgens ook onderzoekskosten betalen voor ik mijn toestel überhaupt terug krijg. Ik blijf dit een rare gang van zaken vinden op het moment dat je een klacht hebt over een reparatie. Het toestel heb ik op verzoek van Dynafix wederom retour gestuurd. Dit moest ik doen via de ophaalservice van Samsung. Hierdoor ben ik verplicht om akkoord te gaan met voorwaarden die aangeven wanneer een reparatie buiten de garantie valt, ik hier kosten voor onderzoek voor moet betalen. Ik heb dus geen enkele andere keuze om de ontstane schade te laten beoordelen, zonder akkoord te gaan met die voorwaarden. Dit is mijn inziens zeer onredelijk. (laat ik buiten beschouwing dat die kras nooit heeft kunnen ontstaan zoals Dynafix aangeeft).

Minimaal de onderzoekskosten retour ontvangen

Dynafix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Dynafix?