Klacht Dynafix: Toestel meer defect als opgestuurd

Marty14

Telefoon in augustus gekocht, gaat uit het niks niet meer aan. Via Hollandsnieuwe naar Dynafix gestuurd en net een prijsopgave ontvangen voor ze reparatie. Dynafix is van mening dat de behuizing defect is. Toen ik deze opstuurde was deze niet defect.

Fotos gezien en inderdaad het beeldscherm is defect op de foto's.

Daarbij is de prijsopgave voor het vervangen van de behuizing meer dan de Nieuwprijs van de telefoon,

Als ik de telefoon terug wil hebben, dan ben ik verplicht eerst 50 euro onderzoekskosten te betalen.

Mijn telefoon onder garantie gerepareerd terug krijgen

Dynafix
    Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben de gegevens in ons systeem erbij gepakt en zien dat het toestel is aangemeld met de volgende klachtomschrijving:

Toestel schakelt niet in |Continu

Tijdens de controle van het toestel is gebleken dat het toestel zelf wel gewoon inschakelt, maar dat het display niet werkt. De reden hiervoor is dat het display is gebroken. Wanneer het display van een Samsung toestel breekt zal deze in bijna alle gevallen geen beeld meer tonen. Dit is dan ook de oorzaak van de opgegeven klacht.

Daar deze vorm van schade niet wordt gedekt binnen de garantieregeling van Samsung is er een prijsopgave opgemaakt. De onderzoekskosten die hierbij worden berekend zijn dan ook terecht en blijven gehandhaafd.

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.
    Marty14
    Nogmaals het display was niet defect, dat is hetgeen wat ik vermeld in mijn klacht. Hier gaat u verder niet op in. Daarbij wanneer je de telefoon aan de lader legt blijft hij trillen, hoe is dit te verklaren?

Dynafix
    Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie.

De schade aan het display is onder normale omstandigheden vaak niet goed zichtbaar. De monteur maakt een foto dan ook vanuit een bepaalde hoek onder belichting. Bij binnenkomst was het display wel degelijk defect. Tevens komt dit overeen met de klachtomschrijving. Zoals reeds aangegeven functioneert het toestel verder naar behoren en is alleen het display defect.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?