Klacht Dynafix: toestel terug met krassen en defect niet verholpen

Klachtnummer
# 435837
Gebruiker
S10
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toestel samsung s10 twee weken oud opgestuurd omdat scherm uitviel. Terug gekregen: met krassen op scherm en defect niet verholpen.

De oplossing

Schuld erkennen en defect verhelpen.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Azzaoui,

    Uw bericht hebben wij in goede orde ontvangen.

    Wij hebben onderzoek gedaan omtrent uw klacht. Uit onze gegevens blijkt dat er geen bewijs is dat de krassen op de reparatieadeling zijn ontstaan. Er zijn geen werkzaamhedenverricht die kunnen leiden tot de krassen.
    Verder geeft u aan dat het defect aan uw toestel niet verholpen is. Het is mogelijk het toestel opnieuw aan te melden voor reparatie.

    Ervan uitgaande u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?