Klacht Dynafix: Trage klantenservice

IlseG

Mijn Samsung Galaxy s8 moest gerepareerd worden via Dynafix omdat Samsung de reparatie service uitbesteed aan Dynafix. Wat mij betreft kan er wat verbeterd worden aan de service vanuit Dynafix. Een combinatie van verkeerde informatie vanuit Samsung en trage administratie vanuit Dynafix ben ik nu al een week mijn toestel kwijt. Na contact gehad te hebben met Samsung werd mij verteld dat ik niet de aankoopbon van het toestel hoefde mee te leveren aan de koerier omdat de datum van aankoop in het systeem zou staan. Echter een dag na inlevering kreeg ik een prijsopgaaf vanuit Dynafix dat mijn toestel niet onder de garantie periode valt, dit is echter wel het geval. Mail contact gehad hierover maar tot dusver geen response gekregen vanuit Dynafix. Samsung opgebeld, waardoor ik een ander correspondentie adres van Dynafix had gekregen waardoor ik mijn aankoopbon kon opsturen. Tot dusver, nog steeds geen reactie van Dynafix gekregen en zit nog steeds te wachten op mijn toestel. Erg frustrerend en wat mij betreft slechte service van beide Samsung en Dynafix, maar voornamelijk Dynafix. Ik hoop dat dit in de toekomst kan veranderen.

Ik wil graag antwoord op mijn verstuurde emails over de reparatie.

Dynafix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Dynafix?